(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tatsız Tuzsuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tatsız Tuzsuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hmmm bi hikaye var,hani padişah kızlarına demiş ki beni ne kadar sversiniz. Akıllı olan "ben sizi tuz kadar severim" demiş.Padişah sinirlenmiş. Sonra kızı tuzsuz çorbayı dayayınca anlamış tuz ne demek,buz ne demek. Böyle olunca iyi. Baba padişah olsa tuzlu olur da. Bence en iyisi tuz yerine geçecek dostları olmalı insanın. Bazen aklına düştüğünde,derdi olduğunda, hayat tuzsuz olduğunda elinde olamalı. Tuz bayramı ne zaman sahi yaaa. Bak onu unuttuk,bi günü de tuz bayramı yapalım.Bayrakları yarıya indirmeden resmi geçit yapalım.Çocuklar karşıdan karşıya geçerken bu resmi geçiti kullansın. ha ne dersin. Ya ne olur valla.. He de! Ölümü öp. İğğğğğ bu da neydi ya. Yok ya ölümü öpme. Fekat ben Hulusi Kentmen ile de görüşürüm gerekirse.Şu resmi geçiti yapalım. hatta bi üst geçit bi de resmi alt geçit yapalım. Tuz demiştik değil mi? Ya ben deliriyomuyum? Acaba?
Babana sağlık dileklerimi ilet lütfen. Alışınca tuzsuz yeniyor. Alışmak önemli. Tuz da sensizliğe alıştı mı . Artık bayramdan bayrama... Bayramlaşırsınız :)) Selam ve iyi gecelerimle.
:( Kasıtlı bişi değildi ama dikkat etmeliydim evet. :( Affola Sayın Yazarım...
Sayfamın tüm konukları gibi elbette sen de özel konuğumsun. Ağırlamaktan her zaman keyid alıyorum ve zarif ziyaretine şık yorumlarına teşekkür ediyorum.
Tuzda fazla yüzme, yüzersen şekerin çıkar:)) Ne şekeri yahu şeker değilde tuzun yükselir:)) Sana sınıfta pil diye iş verirler, sende lambaları yakarsın :)))
TUZ Hayatın iki önemli tadlarından biri Bİri TATLI Öbürü TUZLU Tatlı ile tuzlu öyle çok eşanlamlarda kullanılır ki insan aklı şaşar, Mesela Yemek tuzlu diyebildiğimiz gibi, bu fiyatta çok tuzluyumuş yahu diyebiliriz, aslında şimdi yazarken dikkat ettimde tuzlu olmak bir tek kışın yolların tuzlu olması hali dışında hep kötü birşey, zaten aşırı tuz insan sağlığını metebolizmasını olumsuz reaksiyone sürükleyen hastalığı bünye içine körükleyen bir durum değilmidir. neyse uzatmayalım efendim Tatlıda öyle, Paranın tatlısı, bayanın tatlısı meyvenin tatlısı baklavanın tatlısı eğer tatlı ile ilgili vucudu aksamınızda anti tepki yoksa, tatlının her hali tatlıdır, tabi siz tatlıdan değil tuzludan bahs eder gibi gözüksenizde tuz dan bahs ettiğiniz aşikar bir kere siz tuz severgillerdensiniz biz mesela pek sevmiyengilllerdeniz, çünkü annemin tansiyonu var onu üzüyor tuz, Dolayısı ile de annemi üzen benide üzer tuzu ben çok seviyorum desem bu kadar yazıdan sonra yalan olur, sevmiyorum desem o da yalan olur, ortada bir yerde ne seviyorum ne sevmiyorum ama bende yiyorum her insan gibi saygılarımla
Babamda da var aynı dert. Allah tüm hastalar şifa versin inşallah. İşin kötüsü babam da tuzu çok sever. Çok zorlanıyor yemek olayında. İnsan ister istemez üzülüyor tabi ama Allah başka dert vermesin...
:)))) Anneyi üzmemek için tarafsız olmak elbette en güzeli.
TUZ SUZ HAYAT OLUR BAYAT
:)
ya diyet yapmak zorunda kalanlar ne yapsın
selam ile.