(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aniden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aniden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neydi bu sevgili yazarım.Yağmurda iyice ıslanmışsın üzüldüm,üşütmeseydin bari.Şaka bir yana yağmuru bende çok severim,yağmur benim için en güzel ilham kaynaklarından biridir.Sizi ve satırlarınızı sevgiyle selamlıyorum.
Ama olan olmuş çıkmışsın bir kere ve ıslanmışsın sağanak yağmurda iyi ki de öyle olmuş, yoksa bu tebessüm ettiren güzel ve zarif şiir bu sayfaya nereden gelip kurulacaktı diimi ama...:))
tebrikler.
sevgiler ve tebessümler...haaa birde yağmur sonrası gökkuşağı gönderdim ...
aniden bir yağmur bastırdı neye uğradığımı anlayamadım baştan aşağı ıslandım evden hiç çıkmamalıydım...
tEBRİKLER, aMA FAZLADA DERT EDİNME.NEDEN DERSEN, İNSAN ÜÇ BEŞ DAMLA KAN, ÜÇ BEŞ DAMLA SU DUR.sen bu gün üç beş daladan fazla suyun altında kaldı isen, korkma bünyen u fazlalaığı kaldırmayacaktır değil, kabul etmeyecektir. Başarılarının devamını dilerim.
Nasibin varmış yağmur dokunmuş burnuna... Ya hiç seni dikkate almasaydı. Hiç adam yerine koymasaydı Ya henüz üç yaşında bir kardeşi olmasaydı da. Seni ondan bile kıskanmasaydı. Allah korusun . Daha mı iyi olurdu. Yine otur şükret.
ve içimden
MUTLAKA
ANİDEN YAĞMUR BASTIRDI
ŞEMSİYEMİ EVDE UNUTTUM DÜŞÜNCESİ DOĞDU YÜREĞİME
YANILMAMIŞIM
BAZAN ISLANMAK GÜZELDİR
BİR SONRAKİ SEFERDE DIŞARI ŞEMSİYESİZ ÇIKMAYACAĞIMIZI ÖĞRETİR BİZE
SELAM İLE.
:)