(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kakülüm Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kakülüm Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) cok hos dizedir sair dost sadece sirin gelisine mi yazdiniz yoksa .......? bence centelmen erkeklere kakulun onemi yok cunku olarin asil nasil konusdugu ve hareketleri olarin soz konusu olan degeridir. bizde bi siir var derki: zeban dar dahan ey honarmand chist? kelide dare gance saheb honar co dar baste basad ke danad kasi? ke johar forus ast ya pile var.
menasi su ki: insanin dili agzinda ne biliyormusu? bilen insanin hazinesinin anahtarlari su kapi bagli olursa kim bile bilir ki o insan mucevhercimidir yoksa eksik bir is sahibi?(hani sokuk elbiseleri yamayan bir insan yani)
gonlun daramak istiyorsa esinin sacini tara:)))))))))))))) yada kizinin kini .olmazmi? ama bak bu kadar onemli sayiyorsan ektir biraz burda bizim ulkede oyle bi guzel yapiyorlarki aynen kendi basin ve sacin gibi goruniyor cok iyidir.olum deyil ki caresi olmasin arkadas.
AMAN ÜSTADIM ÜZÜLDÜĞÜNÜZ ŞEYE BAK... SAĞLAM BİR PERUK TAKARSINIZ,HİÇ OLMAZSA TAKKESİ DÜŞTÜ KELİ GÖRÜNDÜ DİYEMEZLER... YİNE ÇOK GÜZELDİ..TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT