Güneş her yerde ayrı batar Hasret her bedeni ayrı yakar Ege’de başkadır rengi denizin Akdeniz’in mavisine benzemez hiç...
Ey yolcu, Nice uzun yoldan geçtin Vuslat varken yolunda Meze yaptın ayrılıkları Yudumladın kadehlerde Doldu taştı hasretin Kıyılara vurdu deniz Her yerde başka yağdı gözlerin...
Her ağacın dalı uzadı her sabah Boylandı güneşe özlem sürgünlerin Ufuk kızıla boyandı ’Gül kurusu akşamlar’ Alev alev yandı Kumu eritircesine eridi tenin Yüreğinle söndürdün yangınları Ay ayrılıklarla Her gün ayrı tepelere dayandı...
Güneş her yerde ayrı batar Hasret ayrı yakar bedeni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
APOLLON CLARİOS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
APOLLON CLARİOS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen nerdesin ibrahim sen ateş külleri küllüğüne külhan oldu sen nerdesin akdeniz incisi gezginlerdesin ayın güneşi yakması silinmez sen nerdesin tebrikler efendim selam saygılar ruh gezginlerine
harika dizelerle hoş geldiniz yeniden tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz ışıltılara iyi ki varsınız Şaban hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Ey yolcu, Nice uzun yoldan geçtin Vuslat varken yolunda Meze yaptın ayrılıkları Yudumladın kadehlerde Doldu taştı hasretin Kıyılara vurdu deniz Her yerde başka yağdı gözlerin...
------- ılık bir nefes gibi, güzeldi şiir denizin esintisini yansıttı ... tebriklerimle.
ateş külleri küllüğüne külhan oldu
sen nerdesin
akdeniz incisi gezginlerdesin
ayın güneşi yakması silinmez
sen nerdesin
tebrikler efendim
selam saygılar
ruh gezginlerine