Ayrılığı seçtiğim günden beri Meczup bir yar gibi Hatta özledim seni, çıldırır gibi Gizlerimde biriktirdiğim, Albenili yasaklar gibi, Hasretine paha biçemeyecek kadar meftun Sen kadar gerçek, kokun kadar adam, Sözlerin kadar doğru Gözlerin kadar bal rengi, Yüreğin kadar kırmızı, nefesin kadar can Canımda/can kadar olmuşken sen. Sen kadar pişmanlıklar, Terklerim avuçlarında Şimdi En az sen kadar Peşimdedir yalnızlığım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Sen Kadar Gerçek_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Sen Kadar Gerçek_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ya yazarsınız hayatı yada yaşarsınız"kavminde hayatın bir kaçış anını üstelik durağan bir kaçışı okutan bir şiir okudum...avuç dolusu şiir getiren terkleriniz çok olsun desem fazla mı yaklaşmış olur peşinizdeki-ler
ilginç.... tam şimdi sizin şiiirinizdeydim...10 larca şiirimde saysı 3 ü geçmez vuslatım vardır.terkler olsun ki şiirler olsun... vuslat yapmam, olursa biter.. öldürüp öldürüp diriltmeyi seviyorumm.. çok telşekkür ederim.. hem cinsim olduğunuzu var sayıyor hislerim... sevgimle.. teşekkürler...
Terklerim avuçlarında Şimdi En az sen kadar Peşimdedir yalnızlığım.
Hep onun kadadır her şey,ve onunladır her şey...Kısacık dizelerde çokça bir şiir ve anlatım yüreğinize sağlık seslendirme de bir o kadar güzel...Sevgilerimle
giderken ardımda kimse yoktu doluydu gözlerim ağlayamadım bile, yoktu çünkü gizlenebileceğim bir masa altı ve bağdaş kurup ağlayabileceğim bir buzdolabı yanı bilirsin bavul taşımam ceplerimde biriktirdiğim resimlerin vardı onların da yarıları yırtıktı buz gibiydi ellerim gözlerim gözlerim, uykusuzluktan kan çanağı ve o hiç silinmeyecek karartı mosmordu dudaklarım ve yüzüm kefen beyazı senden gitmek değil bu, senden vazgeçmek hiç değil sana ölmek adamakıllı keşke gitmeden önce seni çok sevdiğimi söylebilseydim keşke ısıtabilseydim avuçlarımı öpebilseydim parmakuçlarını ardımda yaşamak bırakıyorum ne tuhaf ne seni çekebiliyorum ölüme ne doğabiliyorum sana....
canım benim.. seni çok seviyorum ağlattın beni önce şiir sonra yazdığın yazı. teşekkür ederim inan çok değerli benim için bu şiir.
öptüm yosun gözlerinden sevgimle dua ile...
de_soulmate tarafından 5/1/2011 8:02:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrılığı seçtiğim günden beri Meczup bir yar gibi Hatta özledim seni, çıldırır gibi Gizlerimde biriktirdiğim, Albenili yasaklar gibi, Hasretine paha biçemeyecek kadar meftun Sen kadar gerçek, kokun kadar adam, Sözlerin kadar doğru Gözlerin kadar bal rengi, Yüreğin kadar kırmızı, nefesin kadar can Canımda/can kadar olmuşken sen. Sen kadar pişmanlıklar, Terklerim avuçlarında Şimdi En az sen kadar Peşimdedir yalnızlığım.
iste sen kadar gercek , seni kadar siirin ruhu vardi dizelerde. kutladim yuregini , fonu ve yorumu.. sevgimle ..
Ayrılığı seçtiğim günden beri Meczup bir yar gibi Hatta özledim seni, çıldırır gibi Gizlerimde biriktirdiğim, Albenili yasaklar gibi, Hasretine paha biçemeyecek kadar meftun Sen kadar gerçek, kokun kadar adam, Sözlerin kadar doğru Gözlerin kadar bal rengi, Yüreğin kadar kırmızı, nefesin kadar can Canımda/can kadar olmuşken sen. Sen kadar pişmanlıklar, Terklerim avuçlarında Şimdi En az sen kadar Peşimdedir yalnızlığım.