(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SILAM NEREDE? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SILAM NEREDE? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... "Halil İbrahim yeter, bitmiyor kelam Gurbette aklımdan çıkmıyor sılam Bursa’dan yolladım yüklerle selam Bu garip aşığa dua nerede?"
Offf Hocam off, neredeyse kırk yıldır ayrı olduğum doğup büyüdüğüm yerler gözümün önünde canlandı. Bir alemden başka bir aleme gittim. Ne kadar özlemişim, şiiri okuyunca daha iyi anladım. Şiirdeki fotoğraf çocukluk günlerimize götürdü. Sarı çiğdemler solup tohuma kaçtığı zaman oğlakları ve kuzuları güderken kökünü çıkarır yerdik. Hocam, bu şiir bitmemiş gibi. Kurudere, Çimşirli, Çöğürlü, Katrançukuru, Kocain, Postu... ve daha pekçok yer gönül koyar. Duamız sizinle Hocam, selam ve saygılar.
Turfanda yer idi Çatak insanı Paşa kirazıyla, Çakır bostanı Kayhan’la, Kayardı yukarı yanı Döneğen’le, Sarımsaklı nerede?
Halil İbrahim yeter, bitmiyor kelam Gurbette aklımdan çıkmıyor sılam Bursa’dan yolladım yüklerle selam Bu garip aşığa dua nerede?
sıla hasreti yüreğe vurnuca şair destanlaştırmış köyünün her yanını ayrı bir tat ayrı bir güzelliktir memleketim.Çiğdemleri daha görürmez köyümün tepeleri geldi aklıma.Saygılar ağbim.Karacaoğlanı aratmadın maşallah
Değirmen deresi Kartal’dan çıkar
Sinap’tan Çekiç’e dürbünle bakar
Tosmur Çalı, Söbü Çimen nerede?
sıla özlemi
dolu dolu yazdırmış hocama
kutlarım yürekten
saygılarımla