(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günün Şiir(ler)i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günün Şiir(ler)i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vallahi Adnan Bey ,Ne zaman okusam tebessüm ettiriyorsunuz, en ciddi konuları bile böylesine güzel bir dille kırmadan, dökmeden anlatabilmek bir maharettir, ruh ve gönül asaletidir.. Ben tabi ki o işleri bilmem, o yüzden bir şey demeye hakkım yok.. ancak şairlerin bu güzel yanlarının da dikkate alınması hoş olurdu... Selamlar..
ÜSTADIM; RİCA VE İSTEK HER ZAMAN YERİNDE YAPILIR GİBİ GELİYOR BANA. ÖLÇÜYE KAFAYI TAKMA, HECEYE KAFAYI TAKMA. ÖNEMLİ OLAN UYAK. ŞİİRLERİNİ OKUDUĞUM GÜNDEN BERİ TAMAM ÖLÇÜDE HAKLISINIZ AMMA UYAKTA HATANIZ YOK ÜSTADIM. OLSA DA MAZUD GÖRÜLÜR. ZAMAN ZAMAN HEPİMİZ SİTEYE YAZARKEN BU HATALARI YAPIYORUZ. FARKINA VARIRSAK DÜZELTİYOR. VARMAKSAK ÖYLECE GİDİYOR. ASILIR, ASILMAZ. ÖNEMLİ DEĞİL. ÖNEMLİ OLAN YAZMAK ÜSTADIM. İÇİNİZ MÜSTERİH OLSUN. SAYGILARIMLA...
Adnan kardeşim şiirine sözüm yok. Tatlı bir sitem sadece. Ama bir arkadaşımız demiş ki: "Sen katkı yaparmısın(maddî açıdan) ki şiirin asılsın?" Bu tespit yanlış. Zira bu güne kadar benim şiirlerim bir kaç kez asıldı oraya ama benim bu siteye bu güne kadar bir kuruş katkım olmamıştır. Arkadaşın dediği gibi olsa sadece Vip üyelerin şiiri asılırdı oraya ki maddî destek sağlayan onlardır. Bu konuya açıklık getirmek istedim. Gülümseten şiirinizi kutlarım. Selam ve Sevgimle.
çok güzeldi yüreğine sağlık iştebende bir değer verilen şiirim olmadığı için yıllığa katılamıyorum neden dersen çünki onların beğenisini almış şiir bulamadığımdan yıllığa girmenin anlamı yok dedim kutlarım sende sesolmuşsun
Wallah Adnan hocam hiç güleceğim yoktu, gülümsettiniz :) Allah'da sizi güldürsün inşallah. Çok güzel bir şiir olmuş, ben astım bile gönlüme, seçkiyi saygı ile selamlıyorum umarım asarlar, tabi takdir onların. Cümleten saygılar..
Gerçekten çok hoştu.Bilirsiniz benim başımda hep hüzün eser.Ama gülümsettiniz beni.Benim rızam var kardeşim.Hatta benin asacaklarsa da vazgeçerim.Bu içten dileğe yürek dayanırmı.Harikaydın.Haklıydın.Kutlarım.
Adnan hocam sen katkı yaparmısın Yardım edip paralar takarmısın Etkinlikte yağdanlık yaparmısın İşte o zaman şiirin günün şiiridir Adın ondan sonra iyi biridir……………Nuh Comba
Çok yerinde ve tam isabet oturmuş kutlarım, ama kime ne dersin.:)