Gitmeye mejbur eden neydi? Karmaşık hayatların ,yoğrulan mayasında. Sürekli yolculuğa iten bir sebep olmalıydı... Adımlarında endişe yaşanıyordu. Durakladı bir ara! Sessizliği dinledi... Onu çağıran iç dünyasıydı. Gecenin ayazında ürperen yüreğini ateş basmıştı. Meleklerin onu izlediğini düşledi. Yüzünde bir tebepsümle yoluna devam etti. Ayakları dolanır oldu yorgunluktan. Kah tökezler oldu alacakaranlıkta, Kah çalılara bir uğraş. Sanki bir ruh yol arkadaşıydı Kalktı yanında biri varmışcasına, Sohbetin koyuluğuna daldı. Derinden bir nefes çekti Bunca yılın ardından yaşanan,özgürlüğün ilk adımlarıydı.. Aniden endişe doldu yüreğine. Ya! dedi kendince, Muaffak olabilecekmiydi tek başına kaldığı günlerde. Hayat yolunun tam ortasındaydı,yaşta bir hayli ilerlemiş. Dönmek değildi niyeti o mutsuz günlere. Düşe kalka alışacaktı,birlikteykende ne olmuştu sanki! Yinede uğraş vermemişmiydi yıllarca. İç yangınları hala sürmekteydi,birde endişe eklendi. Aldığı yaralara aldırmadan ilerlerken o Belli olmasada gideceği yol,yüreğinin sesini dinledi...
Alışkanlıkların zincirleri, önce duyulmayacak kadar hafif, sonra kırılamayacak kadar güçlü olurlar. Benjamin Dizraelli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PUSULASIZ BİR YOL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PUSULASIZ BİR YOL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitmeye mejbur eden neydi? Karmaşık hayatların ,yoğrulan mayasında. Sürekli yolculuğa iten bir sebep olmalıydı... Adımlarında endişe yaşanıyordu. Durakladı bir ara! Sessizliği dinledi... Onu çağıran iç dünyasıydı. Gecenin ayazında ürperen yüreğini ateş basmıştı. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Ok gibi sözlerin yüreğime dokundu BUGÜN Söylenecek o kadar çok şey vardı ki... Bildiğim tüm kelimeleri, suskunluğumda gizledim SUSTUM, Sevgiyle güzel günlere
Hayatımız acısıyla tatlısıyla zor yada kolay hep yaşananlar bir dizi şiir gibi yürekten duyulan şeyleri ortaya çıkarmak bence bu olsa gerek tebrik ederim anlamlı bir okadarda acıtan şiirinizi kutluyorum saygılar.
Karmaşık hayatların ,yoğrulan mayasında.
Sürekli yolculuğa iten bir sebep olmalıydı...
Adımlarında endişe yaşanıyordu.
Durakladı bir ara!
Sessizliği dinledi...
Onu çağıran iç dünyasıydı.
Gecenin ayazında ürperen yüreğini ateş basmıştı.
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ