Yüreğim kayıverdi avuçlarımdan. Kaçarcasına yön çizdi başka sancısız ufuklara. Bilinmeyen ön ve arka yüzler, Pusula oldu,bensiz sevda yolculuğuna. Ardı sırası kesilmeyen kauslarda, Yürek bensiz bir benlikte, Telaşlar al baştan yenilerle. Hangi beden yaşar,hışırtısız sevdayı. Hangi yürek uslanır ,kapatır kapaklarını. Şuracıkta,hazan vakti yaprak hışırtısıyla, Nameler eklenir hoş sedasıyla. Akla ,hayala sığmaz bir sevda. Yenilgi ,tuş kar etmez ateşler içinde yansada. Bir damlayken yaş Yağmura döner ayrılık gözlerde. Öyle bir iklimdeyim ki! Ne kışı belli ,ne yazı. Yaş ermeden hayat yolculuğunda, Karlar yağdı ,bir anda ipek saçlara. Bilinmezlikler diyarında, Kayıplarda yolcuyum ben...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİNMEZLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİNMEZLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi sayfamda görmek onurlandırıyor beni. Biliyorum yüreğinizi çok değerli dost oldunuz ablacım. sevgilerim ben sağ olduğum süree sürekli tazelenecek. sevgiler kocaman yüreğinize...
Ne güzel ustaca yazılmış bir şiir.. beğendim...:telefondan okumuştum yeni işten geldim söz verdiğim gibi bilgisayardan düzelttim...selam ve saygı ile...Allaha Emanet OLUN..
mehmet ali unsal tarafından 4/26/2011 1:39:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öyle bir iklimdeyim ki! Ne kışı belli ,ne yazı. Yaş ermeden hayat yolculuğunda, Karlar yağdı ,bir anda ipek saçlara. Bilinmezlikler diyarında, Kayıplarda yolcuyum ben...
DOST YÜREĞİNE SAĞLIK HUZUR VE MUTLULUK NERDEN GELİR BİLİNMEZ GÖNLÜNÜ FERAH TUT ALLAHTAN UMUT KESİLMEZ...DUYGU DOLU GÜZEL ŞİİRİNİ KUTLARIM KAL GÜL BAHÇELERİNDE SEVGİLERDE....
Vurgulamalarına hayranım.
Sanki şiir değil bir flim şeridi geçiyor gözlerimin önünden.
Kutlarım seni ....