.... Yağmasın istiyorum yağmurlar ıslanmak değil derdim sokak ortasında yalnız gibi olurum ben bir şemsiyede iki kalp gördükçe yağmasın isterim yağmurlar kıskanmak değil bu anlatamam derdimi soran olur bilirim Yağmurlu havalarda sokağa çıkarsam şemsiyesiz çıkarım ben ıslanırım şemsiyem vardır aslında çıkartamam sorarlar diye anlatamam yalnızım ben akşam üstü şimdi bir sokaktır bu sen kokuyor sular ayaklarımı ıslatır bir tarafın da hüzün vardır ağlayan gözler vardır bilirim ama anlatamam Yağmur yağıyor şimdi sırılsıklam oldum ben sen kokan sokaklarda biraz üşüyorum galiba bazen cansız bazen yürürken sen geliyor gözlerime anlatamıyorum ama bazen şemsiyeler geçince önümden iki kalpli olandan elleri sırılsıklam gördükçe ve gözleri aşk kokan yollarda sen geliyorsun aklıma ama anlatamıyorum şimdi yağmur duruyor ve ben çıkmaz bir sokağa giriyorum neden bilmiyorum anlatamam biraz uzakçasın artık bana yalnızım hüzünmüdür bu bilmiyorum anlatamam çok değil biraz daha aşk var gözlerim de bilirim... Anlatamam... .....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlatamam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlatamam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.