.... O, nefessiz kalışını anlatırdı bana... mahsen de geçen zaman da... Ey Gökyüzü derdi soğumuş ses telleriyle asılı yıldızlara bakarak demir parmaklı zindan da ve ay çıkana kadar devam ederdi serzenişleri...
O, Maviler arasında kayboldu derdi sular çekilenceye kadar olsa gerek... ve yosun sarmış bedeninin de daha tazeydi son tebessümü o na sanki o na bakarcasına artık özgürlük diyordu ölümün kıyısın da gece çok çabuk geçmişti belki de ilk defa kapıyı o kapatmıştı sabahlar olmalıydı ve doğmalıydı yeni gün O sıcaklığını hissetmeliydi artık saatler sonra belki de gözlerinin kıyılarına vuran ışığı hissetti doğuyordu gözlerin de ilk günkü gibi sıcak ve taze ve gün doğmuştu kapaklarını açtığı gönlüne zafer benim diyordu O kapı önünde belirmişti Uzun ve güzel bakamıyordu gözleri ve doğmuştu özgürlük yol görünmüştü düşüncelerine çıkmalıydı ve haykırıyordu Güneşe uzatarak gözlerini iyiki doğdun iyiki varsın dedi ve son olarak özgürlük güneşle başlar dedi ve uzandı ittiği sehpanın dibine üzerin de sadece bir not vardı özgürlük adına çekiyorum sehpamı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özgürlük adına... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özgürlük adına... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.