(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUTSUZ YAĞMURLAR YAĞDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUTSUZ YAĞMURLAR YAĞDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiir yakalamışsınız. duygu, anlatım güzelliği her şey mevcut. tebrik ederim.her şey gönlünüzce olsun. gönlünüz de biraz daha makul olsun. saygılar.
"BEN geldim geleli açmadı gökler Ya ben bulutları anlamıyorum Ya bulutlar benden bir şeyler bekler Hayat bir ölümdür aşk bir uçurum Ben geldim geleli açmadı gökler " sezai karakoç un bu dizelerini hatırlatttınız bana ... şair geldi geleli açmamış gökler siz Maşallah İstanbul u ağlatmışsınız hocam ne yürek!tebrikler:)... YAZMAK SİZE ÇOK YAKIŞIYOR...:)
Ne güzel işte,Şahin Bey; Yağmur bolluk, bereket, rahmet demek Hem de bulutsuz aydınlık bir günde, Sizin gelişinizi müjdelemiş demek ki birilerine, Size hoşgeldiniz demiştir belki de, Sizin gelişinizle yağmur yağdıysa şehre, Demek ki bolluk, bereketi de getirmişsiniz beraberiniz de Ne mutlu, ne mutlu size!...
Tam Puan!
Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olun, sevgiyle kalın!
Perihan Metin tarafından 8/23/2007 11:48:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
kaçtım bu şehirden ardıma bakmadım acı var diye ama bir senden kaçamadım ki zincirlemişsin beni kendi yüreğine...yüreğinize sağlık...çok güzeldi...sevgiyle...
Sevgiler ÖZ' den...