Şimdi diyorum ki Hani uzunca bir yol olmalı sakince yol boyu çiçekler olmalı renk renk dört mevsim olmalı ama bir yağmur yağmalı bir kar bir gece olmalı bir gündüz yol uzun ya nasıl olsa biraz ekmek ve suda olmalı biraz da cesaret olmalı diyorum sonra merhaba demeliyim yanımdan geçen güvercinlere sonra az ilerde ki ağaçtan meyveler koparmalıyım sonra karşımdan gelen güzel kadına merhaba demeliyim sonra biraz sohbet sonra yürümeliyiz birlikte sonra yol boyundan en güzel çiçeği koparmalıyım belki kırmızısından olmalı yoo pembesinden sonra mı biraz düşünmeliyim elbet sonra gözlerine bakmalıyım dakikalarca sonra size birşey söyleyebilrmiyim demeliyim sonra galiba demeliyim sonra biraz daha yürümeliyim kolay değil elbet bilirim yada ellerinden tutmalıyım ve gülü vermeliyim ve ben demeliyim evet ben çok güzelsiniz bu arada şey acaba diyorum olmadı biraz daha yürümeliyim yol uzunca düşünmeliyim belki de ve dönerek gözlerine ben seni seviyorum güzel bayan demeliyim evet evet seni seviyorum tamam herşey hazır galiba artık söyledim içim rahat etti en sonunda bu kadar zor değilmiş rahatladım işte bu hayır hayır olamaz işte geliyor hayır saklanmalıyım beni görmemeli yada hayır görmeli ve söylemeliyim bilmiyorum ya kızarsa yine kar başladı yoo yağmur mu yağıyor şimdi düşünmeliyim yanımdan geçiyor ben havaya bakıyorum geçti ve gitti olmadı yine olmadı olmadı bıktım aynı sahnelerden bu nasıl bir senaryo artık bitsin istiyorum ya olmalı ya daha düşünmedim onu biraz daha düşünmeliyim galiba senaryoyu getirin ve bir kez daha çekmeliyim bu son söz veriyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi diyorum ki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi diyorum ki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.