Bir gün daha yaşarız, çocuklar gibi asil Atatürk armağanı, kutlamalı her nesil Yarının dahisidir, övünelim her çocukla Birer bayrak olalım, ay yıldızlı gocukla.
Göklerin tek hakimi, havadaki uçaklar Vatan için ölürüz, süngümdür tüm bıçaklar Meclis çok heyecanlı, hem de ilk günkü kadar Bak cumhur var her yerde, kutlar sonsuza kadar.
Tanklar toplar tüfekler, ikazdır her düşmana Başımız dik duracak, aldırmaz pis şişmana Sancaktır bize Ata, durma dalgalan nazla Nabızlar atar hızla, kalpler atarken hazla.
Çocuk olalım bugün, çocuk gibi coşalım Yarına çıkar bu yol, hiç durmadan koşalım Ordumuz geçiyor bak, diyor Nisan Yirmi Üç Asker doğar her bebem, saydırır bir iki üç.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diyor Nisan Yirmi Üç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diyor Nisan Yirmi Üç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göklerin tek hakimi, havadaki uçaklar Vatan için ölürüz, süngümdür tüm bıçaklar Meclis çok heyecanlı, hem de ilk günkü kadar Bak cumhur var her yerde, kutlar sonsuza kadar.
Harika üslup, akıcı sunum ve özenle seçilmiş imgeler için kutluyorum...
Vatan için ölürüz, süngümdür tüm bıçaklar
Meclis çok heyecanlı, hem de ilk günkü kadar
Bak cumhur var her yerde, kutlar sonsuza kadar.
Harika üslup,
akıcı sunum ve özenle seçilmiş imgeler için kutluyorum...