ŞEFÂATİN EKSİK ETME.Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Ey; gözlerinde cenneti saklayan, ayağını bastığı yerler cennet kokan
nebi!. Ey; Yaradan’ın en güzel eseri!. "Sen olmasaydın, sen olmasaydın.. alemleri yaratmazdım!." dediği!. Var oluşunun şerefine, bütün varlığı hediye ettiği!. Ey; insanoğlunun ufku -en güzel insan.. Allah’ın sevgilisi, kainatın gözbebeği!. Ey; rahmeten li’l-alemin!. Sen den şefaat dilenen biçarelerin en sefiliyim, desem.. şefaat eder misin?. Ey; kupkuru çölleri cennete ceviren gül!. Ey; gönlünden gül dökülen resul!. Küçük kız çocuğunun elinden tutup da giden, kuşu ölen çocuğa başsağlığı dileyen.. gözlerinden yaş dökülen devenin gözyaşlarını silen resul!. Benim de gözümün yaşını siler misin?. Küçük kız çocuğunun tuttuğu gibi tutsam elinden; yüreğimden binlerce kuş uctu, bin’i de öldü desem.. bana cennet kuşlarından bir kuş bahşeder misin?. Ey; Islam’ın peygamberi!. Sevda ikliminin, en güzel mevsiminin.. en güzel çiçeği!. Ama mahzun, ama kederli... Daima düşüncede, daima hüzün icinde ömründe, bir defa bile, kahkahayla gülmemiş.. gül yüzlü, güler yüzlü sevgili!. Gözlerimi yumsam, ve; hülyana dalsam.. o gül kokulu gülüşün ile, benim de gözlerimin içine güler misin?. Bir kerecik olsun seni düşünerek başımı koyduğum olmuşsa yastığıma, tutunduğum olmuşsa sana ve senin sevdana.. işte onun, işte onun hatrına!. Ey; gözünü sevdiğim, özünü sevdiğim, sözünü sevdiğim!. Ey; gönlümün sultanı efendim!. Ümidim, muradım, kurtarıcım, müjdecim... Seninle Kevser havuzunun başında bulusabilecek miyim?. desem.. bulundugun yerden, yüreğime bir damla su serper misin?. Seni sevsem!. Cok, cok sevsem!. Öyle cok sevsem ki; sen koksa özüm, yüreğim.. sen koksa nazım, edam.. gönlüm sen dolsa, benim herşeyim sen olsan ! Ali’n, Fatıma’n gibi olsam!. Seni, onlar gibi seviyor olsam.. sen de; beni, onları sevdiğin gibi sever misin?. Ey; bize bizden daha ziyade merhamet eden!. "Ümmetim, ümmetim!." diyerek, üstümüze titreyen!. Ey; en ziyade muhtacımız, en cok isteyenimiz!. Bizi, Hak’tan dileyenimiz!. Sen, umanı umutsuzluğa düşürmezsin!. Sen, senden isteyeni geri çevirmezsin!. Senden, senin rahmetini dilesem.. ey; alemlere rahmet olsun diye gönderilen, banada rahmet eder misin? Ey; Rahim!. Ve.. ey; Kerim!. Asr-ı saadet’ten değilim!. Kokladığın gül, soludugun hava, yediğin hurma, içtiğin süt, okşadığın kuzu, bindiğin deve, avuçladıgın kum dahi değilim!. Bir kez olsun, yüzüne yüz sürmedim!. Lakin; ben, senin.. "Kardeşlerim!." dediğindenim!. Ve; sana ve sünnetine revan olmak isteyenlerdenim!. Ve lakin; daha hala sevgili Veysel Karani’nin tırnağının ucu misali bile değilim, desem.. bana da hırkandan gönderir misin?. Doğduğun günün, gecenin hürmetine.. bu gün ve gece; yüreğime, bir nur olup düşer misin?.
Alemlere Râhmet geldi
Cehâleti yere serdi Merhameti sonsuz idi Şefaatin eksik etme. Yüzler mâhsun gülemiyor Yeni nesil çözülmüyor Mahşer yeri görünmüyor Şefaatin eksik etme. Siz gideli huzur bitti Evde sigortalar attı Boşanmalar tavan yaptı Şefaatin eksik etme. Emânetin saklıyoruz Hep yüzüne bakıyoruz Yıllar yılı çekiyoruz Şefaatin eksik etme. Herkes sizi çözecektir Altın harfle yazacaktır Gerçekleri görecektir Şefaatin eksik etme Gül yüzünü özlüyoruz Yolunu hep gözlüyoruz "Kutlu doğum"kutluyoruz Şefaatin eksik etme. Yeryüzünde eşin yoktur Sevenlerin hayli çoktur Sevgin ile karnım toktur Şefaatin eksik etme. Mal sevgisi prim yaptı Dost dostunu yolda sattı Su alan gemiler battı Şefaatin eksik etme. Râbb’im dilerse olacak Merhametin kaplayacak Müşrikler hep çatlayacak Şefaatin eksik etme. Ferhan söyler gözü yaşlı Geçilmiyor yollar taşlı Âdem gezer iki başlı Şefaatin eksik etme. Ferhan DEMİRAL 20 Nisan 2011 Şavşat/ARTVİN |
bende sizin kutlu doğum haftanızı kutluyorum
çok güzeldi.....tebriklerimle
selam ve saygılar