(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VARINCA GÖNLÜN HUZURA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VARINCA GÖNLÜN HUZURA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu sözün dışında gerek fotoğraflaması gerek şiirin dizilişi ahengi çok hoş ancak sıkar yerine başka bir şey koymalısın sanki manevi huzura yakışmamış yinedee tebrikler saygılar
Bu iki yerde biraz hafiflik görünüyor. Çok güzeldi şiir. Zorlu bir tarz başarmışsınız, tebriklerim gönülden emeklerinize sağlık Kutlu Doğum Haftası hayırlara vesile olsun, selamlarla
Dediğinjiz ve yazdığınız şiir gibi Allah bizleri doğru ve hâlis kullarından eylesin inşallah fakat maalesef insanlar iki yüzlü ve yalancı,sahtekâr ve sözüyle özü bir olmayan tavırdalar...olanlara ise zaten sözümüz yok...onları kutlarım eğer gerçek mümin olabiliyorlarsa...bu vesileyle güzel ve anlamlı şiirinizi kutlarım Serhat bey,selamlar...
Yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum,Bu dünyada da ahiret te de huzur ve mutluluğu tatmak isteyenler ALLAH'ın ipine sımsıkı sarılmalı,dikenli ve yorucu yolda umutsuzluğa kapılmadan ilerlemelidir.eğer insan kısacık ömrü değil sonsuzluk mutluluk alemini istiyorsa,selam ve dua ile..
Gönülden tebrik ediyorum.Mevlam daim dürüstlük ve doğruluk yolundan ayırmasın hiç bir insanı.Tüm canlıları kötülüklerden uzak,kötü kalblerden ırak tutsun.Mahşer günü hiç kulu arasatta yanlız perişan bırakmasın.Mevlam şükrümüzü ve inanları daim kılsın.Yürekten kutlarım güzel şiirini.Ödülünü almış yorum olarak tebriklerimle can. Sayfana geç kalmışlığımı bağışla.Ben seni favori şairlerime eklediğimi sanıyordum.
Hocam çok sağolun, varolun Allah razı olsun bu güzel dilekleriniz için sizden. Çok çok bahtiyarım sizlerden bu kadar güzel kelam duyduğum için. Hakk'a emanet olun.
Kıymetli kardeşim, insan bu kadar güzel şiiri okuyunca bile huzur buluyor. Ne kadar doğru ne kadar bizim geleceğimizi anlatan bir şiir.. Hak huzurunda huzura kavuşmak ,huzurun mutluluğun ebed-i alem mutluluğunun hiç şüphesiz ki en müstesnasıdır. Allah hepimize hem bu dünya da hem öbür dünyada ruhu huzur versin..
kıymetli şairim Allah sizden razı olsun doğruyu söyleyen doğruyu yazan kaleminiz baki kalsın, saygı sevgi ve selamlarımla
İnsanın özünün huzura ermesi için ne varsa sıralamışsın Serhat kardeşim.Son derece akıcı ve manidar dizeler.Belliki emek vermişsin.Maneviyata önem veriyorsun.İyi de ediyorsun.Kutlarım her dizeni ayrı ayrı.Sevgilerimle..
azönce şiirinle ilgili bir sayfalık bir yazı hazırlamıştım, ikimizde netin gazabına uğradık, net gitti yazı da boşa gitti. sonuç olarak tek ayaklı dörtlükler yazmaman hususundaydı. çünkü kullandığın tek mısra her zaman üsttekilere uymayabiliyor, şiir sonuna kadar huzuru ölüm olarak düşünmüştüm, sonunda kendine seslenmişsin, yapman gerekenleri söylemişsin, havada kalmış anlatım. yoksa teknik açıdan gü iyi,zel bir nasihat şiiriydi.
Serhat kardeşimle tanıştığım günden itibaren, şiir noktasındaki gayretinden haberdarım vev onu takip ediyorum. Öğrenmeye azimli ve meraklı. Einstein şöyle der: ,,Ben ne çok zekiyim ne de olağanüstü bir insanım; sadece çok meraklıyım''. Onu Einstein yapan en temel özellik, şahsındaki ,,merak'' duygusudur. Bir şairi şair yapan özelliklerden biri de gözlem ve merak duygusur. Bu merak duygusunu giderebileceği bir şahıs / yer bulduğunda bir gelişme görülebilir. bu noktada benden daima teat-i efkar ettiği için ona teşekkür ediyorum.
Şiir noktasında gözle görülür derecede bir terakki ve tekamül izhar etmiştir. Şahsını takdir ediyorum. Çalışanı alkışlarım.
Bu şiir, uslub ve muhteva bakımından iyi yazılmış bir çalışma.
Çok kıymetli Soner hocam; Öncelikle davetimi kırmayıp çok değerli görüş ve dillerinizi paylaştığınız için çok çok bahtiyarım. Evet sizinle tanıştığımız gün bu güzel ortamda, o gün anladim ki sizden öğrenecek çok çok şeyim var. Hepte olacak. Allah izni ömür verdikçe. Tanıştığımızdan bu yana çok katkınız, faydanız ve yardımınız dokundu bu kardeşinize. Inanın ki sizi bir abim bir hocam misali seviyorum. Ve bu sevgi menfiat veya benzeri çirkinlikler icin değil, aksine o temiz ve yardım sever kalbinizin güzelliğini hissedip oluşan bir sevgidir. Kaldı ki ben içinde kin besleyen biri değilim, bana bir adım atana bin adım giderim. Sizde hocamsınız, siz ve sizin gibi hocalarımın sayesinde çok yol kat ettiğime inanıyorum. Merak ise çok doğru, meraklıyım biraz ama faydalı şeylerde tabi.Yoksa ne gelirse meraktan gelir başa. Sizi ve sizin gibi değerli kalemleri izledim, okudum, dokudum. Gördüğünüz üzre geliştirme çabasındayım. Cok çok değerli dilek, görüş ve düşüncelerinize minnettarIM. Saygılarımla canim hocam. Allah'a emanet olun.
Hoşgeldiniz efendim davetim üzre geldiniz kırmadınız cok teşekkür ederim.Şiirimin her harfini eleştirebilirsiniz. Sonuna kadar açığım eleştirilere siz değerli üstadlarımın görüşlerini almak kadar onur verici birsey tanıyorum. Cok kıymetli düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürleri mi sunuyor, saygı, sevgi ve selamlarimi gönderiyorum.
bu sözün dışında gerek fotoğraflaması gerek şiirin dizilişi ahengi çok hoş ancak sıkar yerine başka bir şey koymalısın sanki manevi huzura yakışmamış yinedee tebrikler saygılar