BU ŞİİRİMİ OKULA GİDEMEYEN KIZ KARDEŞLERİMİZE HİTABEN YAZDIM. OKULA GİTMEYEN KARDEŞLERİMİZ KALMASIN İNŞALLAH. HAYDİ KIZLAR OKULA KAMPANYASINA DESTEK İÇİN DE YAZILMIŞTIR...
Elinde çapası, Belinde torbası, Kalbinde yaması, Kalemdir rüyası; Okulsuz kızların.
Cebinde kimlik yok ! Tarlada işi çok, Yetmez midesi tok, Lokması hançer, ok; Okulsuz kızların.
Olmadı sırası, Bakacak tahtası, Dantelli yakası, Çalışma masası; Okulsuz kızların.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OKULSUZ KIZLARIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OKULSUZ KIZLARIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sağolun efendim, değerli yorumunuz için. İnanın elimizden şimdilik şiirden fazlası gelmiyor.Ama anne ve babalar kızlarını evlatlarını okula göndermeli. İnşallah duyması gerekenler duyar bu ince sitemi. Saygılarımla
Çok güzel bir konuyu gündeme taşımışsın. Benim için bu konu çok önemlidir. Büyük bir konuyu az ve öz anlatmışsın. Şiir, hem kulağa hem de duyguyu çok hoş geliyor.
Şiirine tebriklerimi bırakıyorum, değerli kardeşim.
Çok sağolun değerli Soner hocam.Güzel yorumunuz inanın çok bahtiyar eyledi kardeşinizi. Saygılatımı sunar, sonsuz sevgilerimi gönderiyorum o temiz kalbinize....
KUTLARIM ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİR YAZNA YÜREĞİ KUTLARIM... HAYDİN KIZLAR OKULA... ÇOK ANLAMLI ŞİİR... GÜZEL BİR KONU GÜZEL İŞLENMİŞ... TEBRİKLER.... TEBRİKLER... TEBRİKLER...