Bazen çok kızarım, sakın aldırma. Bana kızar isen, söyle dinlerim. Sözümün eri ol, hiç utandırma; Hüznümün ferisin, canım kardeşim. …Sözümün gururu, can-ı evdeşim; …Özümün mesruru, aslı kardeşim.
Ela gözlerinde, çağlar gelecek. Tez büyüyeceksin, yar’ın erecek Belki çocukların, sana gülecek; Bugün’ün neslisin, canım kardeşim. …Utanma hakkından, ela ateşim; …Hiç yılma hep ara, aslı kardeşim.
Fikrine hep güven, doğruysa eğer, Merak etme kârı, hakkına değer, Sen haktan ayrılma, hak deyip işim; Önün görmelisin, canım kardeşim. …Yıkanma zifirde, güneşi peşim …Deyip hiç ayrılma, aslı kardeşim.
Ağabeyin Oğuz, seni çok sever. Simanı eskitmez, hiçbir değişim. Ak alnımın terisin, hakka münevver. Ömrümün zerisin, canım kardeşim. … Aldanma haine, gel sözüm peşim; …Sakınma gülmekten, aslı kardeşim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“Aslı” Kardeşim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“Aslı” Kardeşim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okşamam doyarak, süzülsün diye.
Şu gönlümdür sana, yazdan hediye.
Güzümün yerisin, canım kardeşim.
… Gözümün nurusun, kalbimde ferim;
… Sözümün erisin, aslı kardeşim.
Allah kardeşinizi bağışlasın...
Yüreğiniz dert görmesin.
Saygılar