Öldüm de parçalandım, Gözlerimle bir delikanlı bakakaldı; Yanılmadı açısından, Ruhum rahatladı. Karaciğerim, rastgele birine kapılandı. Hiç faydası olmadı diye, hayıflandım; Adam bitik ti ben yitik. Böbreklerimden biri, bir ite sote oldu. İt bana kuyruk salladı; Anladım ölü canlardandım. Selam aldım, pek tatlıydım, ağardım. Öteki böbreğim bir hatuna can oldu. Kadın kalktı; ruhuma şad okudu, Efkarlandım. Kadın yamandı, ben aman aman. Bir böbrekle hemcinsim şahlandı, Tüm kadınlar haklandı; Erkek milleti ayaklandı. "Ayak" dedim de hazır Aklıma gelmişken, anlatayım: Hani, Amerikan Araştırma Grubu Kemik Restorasyonuna çalışıyordu ya; Ayaklarımdan biri Bileğinden kopmuş birine, Bir diğeri; çöp kutusunun içine... "Ya ellerim" dedim, "Ellerim; Başarılı, yaratıcı, çalışkan, sanatkar" Bedenimden ayırmadı uzmanlar; Dediler: "Sen orda kal" Beynim yaşıyor bir kavanoz içinde, Belki bir günlerin eşiğine gelir de Akla ihtiyacı olan birine Monte edilir diye... Dilim mi? Pardon esası unutayazdım nerdeyse Dilimi ne Eşek Arısı soktu ne de Dilim; inanmazsınız ama Benim ki; kaydı içime bundan kime ne Herkes sağ, ben selamet Kalanımı da balıklara ikram et.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ORGAN NAKLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ORGAN NAKLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki bir günlerin eşiğine gelir de
Akla ihtiyacı olan birine
Monte edilir diye...
tebrik ederim...