(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SULTAN OL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SULTAN OL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siirnde bulmasi fark edilmesi en zor olan noktalara temas etmisin dostum.Cok anlamli sözler eksiklerimizi ifade ediyor yüregine saglik saygi ve sevgilerimle.
çok kıymetli dost ne güzle yorum AMİN diyorum cümlemizin... değerli şair şiire yaptıınız o çok amlamlı yorumunuza teşekkürler ederim... ve de sayfama hoş geldin sefalar getirdin... selamlar, sevgiler, saygılar..
Anlatmaktaki murat ise ol Hakk’ın irfanıdır, Cemal sen çalış irfanı bul buhranı bulmak ne zor. evet hocamm çalışmak gerek,çalışan insanda buhran olmaz sanırım saygılarımla
İnsan geldin cihana çalış insan gibi insan ol. Surette insan olup içini hayvan bulmak ne zor. *********************** Yüce Rabbim, bizi böyle olmaktan emîn ve muhafaza et.. İnsanlığımız bâkî kalsın ki; yaşam kalitemiz düşmesin... Güzel, ibret veren beyitlerdi... Kutluyorum yüreğinizi...
yorumunuz harika değerli şair kaerdeşim bende amin diyorum yüce Allah bizlere insan olarak geldik mükemmel insan olarak yaşayıp kendine dönenlerden eylesin... selamlar, sevgiler, saygılar..
Değerli şaier kardeşim çok güel yorum aynen katılıyorum... o yolda olamak güzel... değerli yorumun a çok teşekkürler ederim selamlar, sevgiler, saygılar...
Ben helalin yolcusu, nefs incitmez döşümü / Harama değer diye, kırdım iki dişimi / Alın teriyle sevdim, evdeşimi, eşimi / Dünya gıybetle kaplı, HELALİ BULMAK NE ZOR...........SERDAR AKKOÇ
Vay benin kardeşim canım yiğidim hocam şiire ne güzel şiirle yorum bu beni duygulandırdın seni tanımak bana güç ve sevinç verdi o güzel yüreğin hep var olsun... doasluğumuz baki olsun selamlar, sevgiler sayılar sonsuz olsun san güzel ve temiz yürekli insan...,
Ben helalin yolcusu, nefs incitmez döşümü / Harama değer diye, kırdım iki dişimi / Alın teriyle sevdim, evdeşimi, eşimi / Dünya gıybetle kaplı, HELALİ BULMAK NE ZOR...........SERDAR AKKOÇ