Ceddi kurbanlık olan İsmail’in soyundan Abdülmuttalip dede, Fatıma’dır ninesi, Kureyiş Kabilesi Haşimiler boyundan Baba Abdullah dahi kurbanlık nişanesi.
Beni Zühre boyundan Vehb’in kızı Âmine Bilir miydin evladın dünyayı nur eylesin Muhammet’in ninesi hem Berre anneanne Rabbimin kelamını bize bir bir söylesin.
Abdullah’la Âmine birbirine yar idi Nübüvvet nuru vardı Abdullah’ın alnında Ana karnında can var, eşler berhudar idi Mutluluktan uçardı Amine’nin yanında.
Ticaretten dönerken iki ay doğuma var Görmedi nur yüzünü biricik evladının Abdullah vefat etti, Rabbi var yetime yar Yesrip’te defnedildi yurduna Neccarinin.
Mekke’de cehaletin karanlığı örtülü Kızlar utanç timsali, gömülür diri diri, Fetret devri bitmeli nerde zamanın gülü Beş yüz yetmiş bir yılı doğdu cihan rehberi.
Bu günün nişanesi Kisranın sarayları Yıkılmıştı yerle bir yirmi Nisan gecesi, Sönmüştü Mecusi’nin bin yıllık çırağları Nura tebdil olacak cehalet bilmecesi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHAMMET 'İN HAYATI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHAMMET 'İN HAYATI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; ÇOK GÜZEL BİR KONUYU İŞLEMİŞSİNİZ DİZELERİNİZDE. BU YÜZDEN SİZE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. AMA NE YAZIK Kİ HALA NURA TEBDİL OLACAK DAHA ÇOK MU ÇOK CEHALET BİLMECESİ VAR. SANIRIM BUNLARDA BİR AN ÖNCE YÜCE PEYGAMBERİMİZİN DEĞERİNİ BİLİRLER DE O CEHALETTEN BİR AN ÖNCE KURTULURLAR. SAYGILARIMLA...
Rabb'im şefaatından mahrum etmesin.... o güzel... ona giden güzel....onunla olan güzel.... o güzelliği anlatan güzel.....( salat selam ona olsun ) kutluyorum değerli kalemi selam ve saygılarımla
Devr-i cahiliyeyi, asr-ı saadete erdiren ahir zaman peygamberine salat ve selam olsun... anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde, anlatımı olağanüstü güzellikte, okuması hayranlık bırakan,kutlu doğum haftasına layık ve yakışmış bir şiir... Rabbim Habib-i edibinin şefaatinden cümlemizi mahrum bırakmasın. tebrikler,selam ve saygılar...HŞT