(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
46 Yaşında İhtiyarladım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
46 Yaşında İhtiyarladım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DAHA DURUN BAKALAIM.. İHTIYARLIK ÖYLE KOLAY GELMESİN. AMA DÜŞÜNDÜRÜCÜ DİZELER.. HAYAT KOLAY DEĞİL ÖLÜMLER VAR, GÜZELLLİKLER, ZORLUKLAR AMA KISACA NE OLURSA OLSUN YAŞAMAK GÜZEL.. SEVGİ İLE..
Adnan bey Resminizde daha genç gözüküyorsunuz Daha ben ihtiyarladım demiyorum siz nasıl ihtiyarlanırsınız .Şaka tabi insan hissetiği yaşda olurmuş Rabbimden hayırlı uzun ömürler diliyorum selamlar...
Hey ağam benim Neden böyle söylersin İhtiyar tecrübeli, ihtiyar her şeyin özü Bakma sen şimdi Kelimeler aslında rucu etti.
Evet sen ki kemal yoldasın Unutma bu yolun sonu yok Başladığın yerde durmadan yürü Allah her şeyi en güzel eden Rab değil mi eğiten öğreten.
Oku Yaratan Rabbinin adıyla oku O insanı sevgiden yarattı Kalemle, öğrenme araçlarıyla Bilmediklerini öğretti.
Ne duruyorsun Her bir ayet bir dünya demek Boşuna mı geldi yüce Kur'an Allah sana şahdamarından daha yakı olan.
Evet bil Allah'ı Senin benim aklımızın almayacağı En güzel sıfatlarıyla, isimleriyle bil Allah'ı Deli gönlün durulsun Kanma şeytana, Bil ki şeytan doğru yol üzerinde oturur Gelip geçene saldırır durur.
Evet budur felekten geçmek İnceltip özünü katmak manaya İşte budur kardeşim fitne denilen Demir bir kazanda kaynayıp önce Curufun özünden ayrılmasıdır.
Dünya bir büyük pota Kayna kayna içinde Dökülsün kir, şirk ne varsa Sen tertemiz yaratılan Allah'a hayatı armağan bir kulsun.
Ömrümün bilinen yarısı gitti Bunca sene ne oldu ,neler bitti Canım babam ,emmim, halam da gitti Kırkaltı yaşında ihtiyarladım
HER CANLI BU SONU TADACAK DEĞİLMİ DEĞERLİ USTAM..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE DUYGU DOLU BİR PAYLAŞIMDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ VAR OLSUN DİYOR... KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
KNİSK tarafından 4/14/2011 3:16:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Rabbim sağlıklı ve hayırlı uzun ömürler versin. hayat devam ediyor ve her dönüşünde insanlardan bir şeyler alıp gidiyor,son dönüşünde de insanın kalan kısmını alıp gidiyor.. yaşınız asla benzemesin babam 47 yaşında vefat etti ben şu anda babamdan 16 yaş büyüğüm...hayat bu.şiirleriniz hep düşündürüyor. tebriklerim var..saygılar sunuyorum...HŞT
değerli şairim karamsar olmayın...teşekkürler güzel paylaşımdı..beni sorarsan çocukluk yaşımı saymazsam m 27...,,geceleride çıkarsam 13 buçuk yaşındayım...anlayacağınız sizden bir yaş küçüğüm...selam ve saygılarımla..tam puan verdim...
Dostluk köprüsü tarafından 4/14/2011 10:04:19 AM zamanında düzenlenmiştir.