Ne zaman akşam olsa dağlı bir çiçekyağmurunu döker sancılı yüreğime ince hüznünü bırakır yaralarımın üstüne bir kelebek ve ben gözü doymaz, maske üstüne maske takan, yalnız hırslarının peşinde koşan insanlar arasında bağrıma basıp yalnızlığı yüreğimin ince hüznüne tutunmuş kalmışım...
Ne anılar kucaklıyor, ne is kokan zifir geceler ellerim kış, saçlarım kar selamsız sabahsız geçip gidiyor baharlar sesimi duyuramayacak kadar uzak, yaralarımı saramayacak kadar yorgunum artık... sor beni sevdiğim, ayrılıklara, uzaklıklara, yalnızlıklara, karanlıklara sor...
İçimden bin isyan geçer her gece, bin deniz kudurur göğsüme çarpa çarpa dalgalarını özlem taşıyan gemiler geçip giderken bilmediğim diyarlara bakakalırım ardından öylece durgun, yorgun ve avuntusuz sevgiler düş masalı mıydı, aşk bu muydu bir ömrü savurduğum uğruna? yüreğime sakladığım hasretlerle, kanadığım için için bir yeraltı ırmağı gibi sor beni sevdiğim, kırgınlıklara, yıldızlara, sızılara, yalnızlıklara sor…
Sen kalbimin göğü; baharın neşesi, sevdalar güzeliydin bir zamanlar gönlümde yağmur olup düşerdin düşlerime düşsüz kaldığımda rüzgar olur eserdin, her yanımı ayrı severdin her gülücüğünde kuşlar uçardı mutluluklara yaşlı trenler kadar yorgun, gece kadar körüm şimdi gözlerimi hüznün bulutları sarmış yanına varamayacak kadar uzak, acılarımı ağlamayacak kadar yorgunum artık sor beni sevdiğim yağmurlara, bulutlara, rüzgarlara, uzun uzun yollara sor...
Suların akışını, dağ çiçeklerinin kokusunu, sesini ve seni düşlerimde taşıdım hep bilirim bir daha toplayamam dağılan düşlerimi dudağmda sızlayan gülüşlerimi bir daha onaramam sevinçlere gülemeyecek kadar dargın, gözyaşımı silemeyecek kadar yorgunum artık
Nasılda özlemişim seni bir bilsen, saçlarının dalgasını, gözlerinin karasını hüzünlü bakışını, boynuma sarılışını sen yüreğimde, düşler, gülüşler, şiirler uzağımda kaldı şimdi bütün gecelerimde hüzün var….
Sevgiler hızla kirleniyor şimdi sevdiğim, özlemler kirleniyor her şey bozguna uğramış, terk edilmiş bir bahçe gibi sevişmeye durmuyor artık dal uçları, tomurcuklar, kar kuşları sor beni sevdiğim, dağlara, ırmaklara, kuşlara, kırılan dallara, uzak diyarlara sor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sor beni sevdiğim yağmurlara, rüzgarlara sor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sor beni sevdiğim yağmurlara, rüzgarlara sor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suların akışını, dağ çiçeklerinin kokusunu, sesini ve seni düşlerimde taşıdım hep bilirim bir daha toplayamam dağılan düşlerimi dudağmda sızlayan gülüşlerimi bir daha onaramam sevinçlere gülemeyecek kadar dargın, gözyaşımı silemeyecek kadar yorgunum artık
sesini ve seni düşlerimde taşıdım hep
bilirim bir daha toplayamam dağılan düşlerimi
dudağmda sızlayan gülüşlerimi bir daha onaramam
sevinçlere gülemeyecek kadar dargın,
gözyaşımı silemeyecek kadar yorgunum artık
Kutladım yüregini dost yüregini ve dizelerini.