(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair Hırsızı ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair Hırsızı ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üç yıl önce ben, kendi şiirimi çalmakla çalan tarafından suçlanmıştım. Adam hem şiirimi komple çalmış, hem de gelip bana fırça atmaya kalkmıştı :-) "şiirimi çalmaya utanmıyor musunuz?" diyerek. Lakin aynı şiirin, bir forumda tarafımdan üç yıl önce yayınlandığını ispat etmemle birlikte ortadan kaybolmuştu.
"Yavuz hırsız ev sahibini bastırır" derler ya. :-) Daha neler göreceğiz kimbilir.
Aynen iyi olmak suç kötü olmak lazım biliyorum ki böyleleri itibar görüyor öyle maalesef eğer adam gibi adamsan kimse kalmaz etrafında yalancıya hırsıza soysuza itibar böyle ama müstehak bizler yaratıyoruz bu tipleri ...
hep ders veren güzel bir sayfa gönülden kutluyorum.
demek ki ta o zamanlar varmış bu şiir hırsızları Hem de çok daha ileri Adam da insaflıymış hani; şiir şairinden ayrı gariplik çekip üzülmesin diye ikisini birden götürmüş...)))))))) Yüreğine, gönlüne sağlık hocam, çok hoştu, yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
Gönül yongaları dediğimiz şiirler çalınmaya, çırpılmaya gayet müsait bu zamane nimetleri sayesinde. Kopyala, yapıştır o kadar...Anlayana güzel bir şamar inmiş şiirinizin nağmelerinden.Tebrik ederim Murat bey.Gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
Ben çözemedim bu işi Murat hocam...Toplumumuzda hem site çalacak kadar uyanık tipler hem _Mısır piramitleri Türkiye'den kaçırılmış ne düşünüyorsunuz sorusuna nasıl kaçırmışlar deyip şaşıran şapşal tipler var:))hakikaten nasıl bir milletiz biz yaaaaaaaaa ... Şiir her zaman ki gibi Murat'çaydı.Kutlarım
"Yavuz hırsız ev sahibini bastırır" derler ya. :-)
Daha neler göreceğiz kimbilir.
Kalemine yüreğine bereket Murat can...