Bazen susarcasına boğazım kurumalı isterim belki boğulmalıyım sana bakarak ateşlere atmalılar beni kör olmalı gözlerim söz vermiştim ve son bir söz Söylemiştin bunlar hasta eder ve ben çok kötüyüm bugün ne boğazımda sana güzel bir söz ruhumdan ne gözlerimde dün kokan sen bir buhrandayım sevgilim döşeğinde kıvranan ecel mahkumu ferman dolaştıkça şu giden kadının gözlerinde senden ayrılmaya mecburum ve ben hissedemiyorum artık ayaklarımdan çekilen seni galiba ölüm galiba aşk ve son olarak bakmalısın aynaya hatırla sevgili hatırla yeni doğmuş çocuğun ağlayışını göğsünde can çekildikçe hissetmelisin öldürdüğün günleri bak buraya uzanıyorum artık şimdi boğazımda hissediyorum ölümü belki son sözlerim ve son bir dokunuş elimde son bir resim susuyorum ve kelimeler öldü artık ve dokunuşlar hala taze dudaklarına sevgili ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ayrıldıkça bedenimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ayrıldıkça bedenimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.