(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR BUNDAN SONRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR BUNDAN SONRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahaneler bulup arayı açtın. Çırpındım olmadı, yar bundan sonra. Niyeti bozup da, gözümden kaçtın. Olur mu düzeni, zor bundan sonra. Emeğinize güzel yüreğinize sağlık kutluyorum kaleminizi Selamlar saygılarımla hocam..
"yurek yanar hergûn kôz ile yitirdim ômrûmû sevda ilinde arzumanim kaldi yarin gônlûnde neylesem çare yok bundan sonra yuregime saplanan ok misali bu sevda ne ôlûrûm ne gûlerim ben bundan sonra"
der gibi siiriniz.
yurek çaglamis kalem pismanlikla aglamis..
bir kere sevmeye gôrsûn insan, kavusmak yoksa kaderde çirpinir durur yuregi bir ômûr serçe misali kafeste..
kutlarim yurek sesinizi.
gidenin ardindan kalanlara sarilarak teselli aramak sevginin kefaleti olsa gerek.
Efendim, sayfama hoş geldiniz, şeref verdiniz. O güzel eklemeniz ne hoş olmuş. Benim içimdeki duyguları dile getirivermişsiniz. Çok sağolun. Saygı ve selamlarımla. Muharrem ELMACI Sinop
Eh, napalım, ömür dediğin kaç gün ki? Geldi ve geçti. Ne derler "erenlerin sağı solu belli olmaz." Bizim de hanıma kızdığım bir günde kaleme almışım. Beni rezil ettin diye söyler durur. Aslında bizimki de latife idi. Teşekkür ve selamlar.
Bu yaşımıza kadar çektiğimiz yetmez mi? Bu yaştan sonra birazcık olsun mutluluğu hak etmiyor muyuz? Tor Torba sahibi olmak sevmeye ve sevda diye el açmaya engel midir? Esas bundan sonra sevgi dene o duyguya koşmak çok daha önemli değil midir?
Ne çok soru sordurdu dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Bahaneler bulup arayı açtın.
Çırpındım olmadı, yar bundan sonra.
Niyeti bozup da, gözümden kaçtın.
Olur mu düzeni, zor bundan sonra.
Emeğinize güzel yüreğinize sağlık kutluyorum kaleminizi Selamlar saygılarımla hocam..