Sevgili Niğmet Yıldız Kardeşimizin milli ve manevi duygularla bezenmiş şiirlerini okudum. O manevi duyguların beni sürüklediği enginliklerdeki hislerimle kendisine Çam sakızı çoban armağanı bu Tesmiye (Akrostiş) şiirimi kaleme aldım.Umarım beğenir kabul eder. Bu duygularımı siz kardeşlerimle de paylaşmak istedim. Sevgili kardeşimize sevdikleriyle birlikte sağlıklı ve mutlu günler temenni ederim.
Nice bir anlatır özünü sözle İnsanoğlu asil soydan gelirse, Gönlünü şerh eder bir ela gözle Muhabbet yurdunda erkân bilirse.
Ecdada saygılı edebi kelam Tanrının katında bir kutlu yoldur, Yaratan Rabbimden binlerce selam Irkımın medarı bir mutlu kuldur.
Lütfü İlahidir, dil bal nektarı Dudağına erdem mührü vurulmuş, Işıklı ziyalı söz emektarı Zahide gönlünde nuru durulmuş.
9.04.2011 H.İbrahim SAKARYA
Hatırlık tadına baksa mahlasın Mumları adına yaksa mahlasın Tokatı yadına çaksa mahlasın Adem olan adem mana bulandır
Eser efil efil Hüzün Şairi O ömrüne kefil güzün şairi Eğri büğrü değil düzün şairi Adem olan adem dosta ayandır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAHİDE GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAHİDE GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hatırlık tadına baksa mahlasın Mumları adına yaksa mahlasın Tokatı yadına çaksa mahlasın Adem olan adem mana bulandır
Eser efil efil Hüzün Şairi O ömrüne kefil güzün şairi Eğri büğrü değil düzün şairi Adem olan adem dosta ayandır
HÜZÜN ŞAİRİ; NİĞMET YILDIZ
Diyor ve sizin gardaşlık ve dostluktan yana atan yüreğinizden Rabbim her daim razı olsun diliyorum hocam. Üç günlük dünyada aslolana dönecek yüzümüz ve bir de ardımızdan ALLAH(C.C) RAZI OLSUN DİYECEK DOSTLARIMIZ OLSUN İNŞALLAH. Şu üç günlük dünyada bize kar payı kalacak tek şey gönül heybemizde konuk edeceğiğmiz sevgiler ve aldığımız dualardır.
Kısmetin ve niyazın en güzeli ise hep savunduğum gibi içten gelen bir tebessümle anılan olmaktır...
İyi ki varsınız. İyi ki tanıdım sizleri... Ve iyi ki dostsunuz. Buna vesile olan defter kurucularından da Allah razı olsun... Hübbul vatan, minel KUR'AN... ÖTESİ YOK... ŞÜKÜRLER VE HAMDLAR OLSUN rABBİME...
hocam sayfanızda güzel bir şiir okudum kutlarım saygılar