Ne resimler var , ne canlılar Hepsi bir hayal Düşündüklerin, sevdiklerin Hepsi bir hayal Dokundu mu can teline biri Her biri, hepsi hayal Uzansanda tutamazsın ellerini Ya gözlerine dalamazsın, uğraşma be güzel Onlar seni bilmezler, hissetmezler Boşuna çırpınışların Boşuna hayal, Boşuna bu hasret, özlem Çark yanlış, menzil yanlış Yapılan bunca emek boşuna, Boşuna kürek çekmeler Kimbilir bu deniz, bu okyanus Denizkızı bir yalan Sevdalar yalan, aşklar yalan Leylalar, mecnunlar hepsi yalan Ben yalan, sen yalan Yaşım kaç ? Otuz mu ? O da yalan Duvardaki saat yalan Kimbilir, ev de yalan Anne-baba, kardeşyalan Can acıtan dostyalan Şişemdeki mey yalan Sarhoşluğum hep yalan Gülmeler-ağlamalar hüzünler-dert yanmalar Yalan-yalan, herşey yalan Gel... Ben kaçtım, sen oyalan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAM KOCA BİR YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAM KOCA BİR YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın hepsi yalan, ölüm gerçek gerisi yalan dolan, neresinden tutarsan tut, tutuğun yerden riya akıyor, sorular ve verilecek bir çok cevabı olan, bir hesaplaşma kutlarım Nil'im usta kalemin hiç susmasın canım...
Yüreğimden gelen bu alkışa sakın yalan deme.Şiirler yalan degil Duygular sinmişse dogruyu anlatır. Ve harika bir yürekten çok şahane bir final le, bütünleşmiş bu şiir tam puan Çok beğendim can Var ol Çok saygı ve sevgiler Nilkurt
Sevdalar yalan, aşklar yalan Leylalar, mecnunlar hepsi yalan Ben yalan, sen yalan Yaşım kaç ? Otuz mu ? O da yalan Duvardaki saat yalan Kimbilir, ev de yalan Anne-baba, kardeş yalan Can acıtan dost yalan Şişemdeki mey yalan Sarhoşluğum hep yalan Gülmeler-ağlamalar hüzünler-dert yanmalar Yalan-yalan, herşey yalan Gel... Ben kaçtım, sen oyalan...
Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Kaç defa kaleme uzandı elim, mertçe yazdı çekinmeden. Kaç defa düzenledim seni ey şiir! Yırttım attım sayfalarını ve kel bir kuşa döndü gönül defterim. Öyle ya! Acaba yine kimleri üzecektim. Yalan olanlardır bunlara sebep. Yalan, yalan! Eğer varsa inanmayan, bir damara dokunsun da gelsin, kaç köy gezecek, not alsın da gelsin! Sonra kahveleri yudumlarken, bol bol konuşuruz!
Şiire hak veriyorum Nil hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla…
Sarhoşluğum hep yalan Gülmeler-ağlamalar hüzünler-dert yanmalar Yalan-yalan, herşey yalan Gel... Ben kaçtım, sen oyalan... evet arkadan gelende oyalansın sevgimle
Yaşım kaç ? Otuz mu ? O da yalan ...... evet bak işte bu yalan :)))))
elbet bir gün yalan olacağız hani kim kadı geçmişte kalan .. mal sahibi mülk sahibi nerde bunun ilk sahibi oda yalan
ama kalıcı eserler bırakmak çok önemli öyle yapıtlar öyle eserler varki o insanların en azından var olduklarını ve insan oğluna faydalı eserler bıraktıkları hala göz önünde ve daha bizden sonra ki nesillerede kalacak
Canım sağolasın..hiç bi şey olmadı..öyle sorularla beni hapsetme..ben şairim..hapishanede özgürlüğü yazar...gökyüzünde uçarken esareti kaydederim sayfalara,ben şairim...nerde ne yazacağımı kim bile?
UMUT ve DOSTCA