Çile dolu ömründen ufacık bir tebessüm; Yakalamak isterdim, şefkat nakışlı annem... Adını andığımda kanat çırpıyor göğsüm; Yüzü/n gülsün oğluna, rahm/et bakışlı annem. Gittiğin günden beri hasret tüter hanemde, Gel gücün yetiyorsa bir tek resme annem de!
Kazınmış yüreğime hazan yüklü elvedan; Keşke, teselli verse gözyaşı sağanağım. Tab edilmiş sineme, o hazin içli edan; Bırakma öksüzünü biricik sığınağım… Ah annem; anneciğim, varlığımsın, yarımsın; Can tanem, biriciğim, en vefalı yârimsin!
Beni üzen her şeyden, ıraktın fersah fersah Kuzucuğun ne yapsın sensiz yarımdır yarım Sıcacık kucağından söyle neresi ferah? Bırakma ne olursun aşkınla bahtiyarım. Aç kollarını n’olur; yangın yeridir buram. Öyle çok özledim ki hasretin buram buram...
Adın yâd edilince dertlerim siliniyor. Duyulur mu orada cılız, öksüz feryadım? Kor kalbim, kör bıçakla amansız diliniyor. Her dem nur cemalini, görmek asıl Muradım... Sesini çok özledim; ne olursun "kuzum" de; Güneş açsın busenle; keder dolu yüzümde!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öksüz/ünün Feryad/ı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öksüz/ünün Feryad/ı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli kardeşim sen bu şiiri sanki benim duygularımı ifade etmek için yazmışsın güzel gönlüne yüreğine minnet dolu sevgiler gönderiyorum çok özel bir şiir olmuş ne yazsam az kalır ömrüne bereket can sağlığı dilemekten başka elimden bir şey gelmez sevgiler
Adın yâd edilince dertlerim siliniyor. Duyulur mu orada öksüzünün feryadı? Kor kalbim, kör bıçakla amansız diliniyor. Her dem nur cemalini, görmek asıl Muradım... Sesini çok özledim; ne olursun "kuzum" de; Güneş açsın busenle; keder dolu yüzümde!
içimi acıttı şiiriniz gözlerim doldu. Bir evlat pir olsa da yine de anaya muhtaç imiş. Annenize ölümsüz bir hediye olmuş.Okusa bu şiiri koynunda yatırır. Okur okur ağlar. Okadar içten ve acıklı yazmışsınız ki murat Bey.Bu şiire hem anneler ağlar hem de evlatlar... Gönlünüz dert görmesin Allah başınızdan eksik etmesin.Sağlık ve afiyette daim eylesin. Ana gibi yar var mı? Selamlar.Allah sizi annenize ,annenizi de size bağışlasın.
Neyse bir daha yazarız :-)
Yazılan yorumlara verdiğin cevaplardan yola çıkarak...
"Şiirin kurgu olmasına sevindim.
Bir çok insanın içinde kendini bulacağı çok güzel bir şiirdi.
Yüreğine sağlık Murat can" Yazmıştım :-)