Dün sayfamı ziyaret eden "Sergül Kandemir" Kardeşimizin şiirlerini okuyunca duygulandım. Bu çok güzel ifadeli şiirlerinin etkisinde kalarak onun duygularıyla bir "Akrostiş" şiir yazıp kendisine çam sakızı çoban armağanı olarak takdim etmek istedim. Sergül Kardeşime, kızlarına ve biricik torunu Burak yavrumuza sağlık ve afiyetler dilerim.
Selam olsun eşe dosta canana En güzel yıllarla gülleri açsın Ruhum azap duyar dertle yanana Güneşli günlerle gülleri açsın.
Üstümde taşıdım onulmaz derdi Lütfetti Rabbimiz dermanım verdi Kara kaderime selamet erdi Aşkım mürüvvetle gülleri açsın.
Ne Harun olayım ve ne de Karun Dört yavrum üstünde olmasın sorun Esenlik içinde şenlikler kurun Mutlu muhabbetle gülleri açsın.
İstedim Mevla’dan Burak gönderdi Ruhuma can verdi yok etti derdi İnayet Rabbimden neslim yeşerdi Mevla’ma şükrümle gülleri açsın.
6.04.2011 H.İbrahim SAKARYA
Baktım ki dost beni kaleme almış, Arzumu,acımı,merhemimi anlamış, Hislerim yüreğinde yer almış, Selam o dosta...sevgiler o dosta...________Sergül Kandemir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLLERİ AÇSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLLERİ AÇSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O Rab ki sen iste ietersen verir, O Rab ki kulunu heryerde görür, Güzel gönülleri nuruyla bürür, İster ki kulunun gülleri açsın.-----------------Rabia BARIŞ
Değerli hocam güzel şiirine bir dörtlükle arkadaşlık etmek istedim. Çok beğendim, tebrik ediyorum saygılarımla.
Ne Harun olayım ve ne de Karun Dört yavrum üstünde olmasın sorun Esenlik içinde şenlikler kurun Mutlu muhabbetle gülleri açsın.
Sergül Hanıma ne güzel bir hediye.Onun sayesinde mis gibi güller kaplayan sayfanızdan baharı teneffüs ettik.Elleriniz dert görmesin efendim.Duyarlı gönlünüze selam saygılar.
Benim yüreği güzel,duygulu,sevgi dolu kardeşim.Beni ağlattığın için üzülme.Bu mutluluktan...senin o güzel satırlarının bana yansımasından ve hatta anlaşılabilmiş olmaktandır.Sana ne kadar teşekkür etsem karşılığı degildir.Bu sayfa en rahat ettiğim yer oldu zaten.Tekrar teşekkür eder selam ve sevgilerimi sunarım.Herşey gönlünüzce olsun.
Baktım ki dost beni kaleme almış, Arzumu,acımı,merhemimi anlamış, Hislerim yüreğinde yer almış, Selam o dosta...sevgiler o dosta...
Degerli abim daha da yazsam yeridir.Lütfen kabul et.