Sen haykırışlarımı duymuyorsun dizelerimde Umutlarım vagonlar dolusu... Aşk nakliyatı yapıyor gözlerim Ve aynada cismin beliriyor, kendime baktıkça Hep seni düşünüyorum Şiirlerimle anlatamıyorum sen taşıyorsun Sanki içime sen girmişsin...
Ve şimdi vapurlar yanaşıyor iskeleye Bir tutam umut biniyor Bir yalnızlık iniyor vapurdan Senin şehrinde sensiz yaşıyorum Bir tutam hayalinle Sensizliğin cehenneminde yanıyorum Sen bilmezsin bu acının tadını…
Cennet Seninle olup seni solumak nefesimde Anlatabilmek anlatılmayan duygularımı Orhan Veli’den sonra çalıştım anlatılmayanlara Doya doya seni yaşamak Yalnızlık, ayrılık kokusunu olmadığı bedeninde Ve heyecanlarımı sana anlatmak Şiirlerimi sana okumak sadece Seni senden kıskanmak, bazen de kendimden Ve benzeri şeyler cennetim…
Cehennem İşte mesele burada Yaşamak istemediğim/Anlatamadığım mesele Bana yaşattığın tavırlar Duygularım, düşüncelerim, hayallerim
Orhan Veli misali Bende anlatamıyorum Tek söylenecek kelime Nasrettin hoca’nın sözü Damdan düşmen gerek ey sevgili beni anlamak için Cehennem işte bunlar...
Ben bu acı kıvranışlarımı anlatamıyorum "Aşka düşen getirin bana"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçime sen girmişsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçime sen girmişsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir şiir, geç oldu ama okudum kardeşim, güne düşen, günü hak eden bu farklı tarzda ki şiirini canı gönülden kutluyorum. Yolun ardına kadar açık, Allah utandırmasın. Nice birincilikler diler, saygıalrımı, sevgilerimi sunarım...
birinci bölümde 4,ikinci 4,üçüncüde 6 tane seni sana var.Senin şehrinde sensiz yaşıyorum Bir tutam hayalinle gibi basit,klişe mısralar.son bölüm şiir bile değil sanki köşe yazısı ya da makale gibi.şimdi herkes beğendi olaylarına girmeyelim.günün şiiri nasıl seçilmiş anlamadım biri bana anlatsın.
misanthrope tarafından 4/7/2011 3:52:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Afet ablam ve diğer hocama ardına kadar katılıyorum. Sinan kardeşim cok yakinen tanıdığım bir kalem. Bu şiiri daha evvel ki şiirlerine oranla çok gelişmiş, çok yol kat etmiş. Bir kalemi kaybetmek cok kolaydır sizin gibi iki kelime ile karalarız kaybedilir, yalnız kazanmak çok zor. Lütfen zor olanlara saygı duyup, kazanmaya çalışalım. Saygılarımla
-ilk şiirlerine göre yol katetmiş ve kendini geliştirme becerisine sahip kalemler
günün şiiri seçilmesindeki özelliklerin açıklandığı bölüme bakarsanız 3. sıradaki bu koşulu da göreceksiniz. Günün şiirine sadece en güzeller seçilmiyor. herkese açık olan bu açıklamadan haberiniz olmadığını düşünerek yazıyorum.
Afferin Sinan şiir sensin şiir yüreğin ve anlaşılıyor ki şiir dünyan SEnin avantajin bizden çok genç oluşun ve bu işin daha başında oluşun.. senin güzel yüreğin var olsun kardeşim...
sağolasın ustam şiirde arayışlarımda son noktayı serbeste koydum.bunda etkili olan siz oldunuz. Sizin tavsiyelerinizle ilerleyeceğim. Şiirlerime yaptığınız o güzel yorumlar için teşekkürler. Saygılarımla
"Yalnızlık, ayrılık kokusunu olmadığı bedeninde Ve heyecanlarımı sana anlatmak Şiirlerimi sana okumak sadece Seni senden kıskanmak, bazen de kendimden Ve benzeri şeyler cennetim…"
çok güzel bir şiir..Kutlarım sizi ve seçkiyi.. tekrar tekrar okunası..
Ablam su misali kitabınızı okudum böyle oldu işte... Kitabinızı hep okuyorum sizi kendime model aldım. Ama başka kitaplarda isterim. Mesala kumru dergisi ablam. Bu güzel yorumlarınız için teşekkür eder Gaziantepe selamlar sunarım.
Merhaba kardeşim öncelikle teşekkür ederim ve kitap için kısmet diyelim çalışıyorum ben de. Çalışmak, bizi geliştirecek olan tek şey.Tekrar kutluyorum Sevgiler gönderdim
Ablam kitabınızı okudum ve bitirdim. Şimdi tekrar başladım... Çok güzeldi sizin sayenizde şiirlerimde degişiklik yaptım. İlginiz için teşekkür ederim. Bu güzel yorumuz için hemde... Yeni kitaplar isterim sizden saygılarımla
Cehennem, İşte mesele burda Yaşamak istemediğim. Anlatamadığım mesele Bana yaşattığın tavırlar Duygularım,düşüncelerim,hayallerim Orhan Veli gibi bende anlatımıyorum. Tek söylenecek kelime Nasrettin hoca’nın sözü Damdan düşmen gerek ey sevgili beni anlamak için. Cehennem işte bunlar... Ben bu acı kıvranışlarımı anlatamıyorum "Aşka düşen getirin bana"
Sevgi karşılıklıdır ve anlayış ister bunlar müştereklerdir.Şayet bunlar varsa gerisi kendiliğinden gelir.Karamsarlığa gerek yok, sabır ederek mücadeleye devam şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Ustam bu şiir yolculuğumda ilk ilham taşımı siz koydunuz o güzel yorumlarınızla... Ve hep bana destek oldunuz... Ve her geçen gün tavsiyelerinizle kendimi yeniledim. Ve kendi şiir çizgimi oluşturma yolunda gidiyorum. Yorumlarınızdaki yunus diyarında selamlar sözü beni adeta meşke aşka getiriyordu. Daima yanımda olduğun için size çok teşekkür ederim. Mevleviliğin ikincı yurdu olan afyondan selamlar.
bu güzel yorumun için teşekkür ederim ablam. Sagolasınız sizler oldukç yanımda hep daha iyisine doğru gitmeyi ilke edineceğim.yorumun beni yazmaya teşvik ediyor. Saygılarımla
Yolun ardına kadar açık, Allah utandırmasın.
Nice birincilikler diler, saygıalrımı, sevgilerimi sunarım...