Ne zaman seni düşünsem gözlerin güneşe renk verir, dünyaya huzur bir kuş ötüşünde çiçek yağar kırlara elif elif saçlarını okşar dağ rüzgarları bütün sevdalar yüreginde tomurcuklanır bütün sevinçler gözlerinde bin bahar saflığına bürünür hayat ...
Nerede seni görsem sevinç çığlıkları saçar gözlerin sokaklara gamzelerin serilir çimenlere güzelleşir yeryüzü nereye baksam sen olursun aşkın mavisi yeryüzünde alıp gider başını savaşlar sonsuza güvercinler havalanır semalara bütün ırmaklar sevgiye akar gülaşkıyla yıkanır bütün dostluklar ve sen en güzel barış çiçeği olursun...
Nerede sesini duysam avuçları gül kokan çocukların duaları yağar göklerden bütün dallar dostluğa yeşerir bütün dünyasevgi kokar, sevgi olur nefretin adı akan pınarlarda sesin, esen rüzgarlarda nefesin yayılır...
Ne zaman seni ansısam bir iyilik meleği değer özlemin enginlerine gözlerde değil gönüllerde büyürsün kötülükler alıp gider başını bu dünyadan mevsim bahar olur, yaz olur. bin çiçek açar saçları gül kokulu ala ceylanlar iner pınarlara su gibi yudum yudum hava gibi nefes nefes sevgin dolar her yere...
Ne zaman ışısa vefa göğünde hilal ne zaman gözlerin gözlerime değse bir tutam umut güneşi giyinir geceler yıldızgülücükleri dökülür denizlere çağıl çağıl...
Bilirim bütün dillerde sevgi şiirisin sen, duygu çiçeğisin bütün dudaklarda sevinç nağmesi yağmursun sen, gökkuşağısın, rüzgarsın, rüyasın baharsın, aşksın, umutsun, hayatsın mavisin, pembesin, alsın, gül yaprağında damlasın...
Gök kuşağından, gün ışığından ayrılsa bile bütün çocuklar sana sarılır yedirenk sevinçlerle her gece...
Merhaba sıcak düşüm, merhaba rüyam, merhaba sabah merhaba derin hayallerinde kaybolduğum ey güzel çiçek ... seyrine daldığım mavi dalgalı bahar merhaba...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne zaman seni düşünsem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne zaman seni düşünsem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nerede sesini duysam avuçları gül kokan çocukların duaları yağar göklerden bütün dallar dostluğa yeşerir bütün dünya sevgi kokar sevgi olur nefretin adı akan pınarlarda sesin esen rüzgarlarda nefesin yayılır...
Sevginin olduğu her yer güzeldir dost. Saygılarımla...
ben sana sarılırım yedirenk sevinçlerle her gece...
YÜREKTEN KUTLADIM GÜZEL ŞİİR İÇİN
TEBRİKLER