Yorgunluğun ağır yükü, hissettirir kendini yavaş, yavaş. Göz kapaklarında dünyanın. O güzel yüzünü, saklamaya çalışırken dünyadan akşam güneşi...
...... Olabildiğince yorgundu dünya. ...... Tek derdi; ...... kendini koruyabilmektir insanlardan. ...... Çeri, çöpü hepsi bir yana, ...... ciğerlerini kurutuyor isi, ...... dumanı ve kimyasalları. .......Bilinçsiz insanların saldığı.
İşte bunları düşündü, masum dünya kendi kendine. O güzel yüzünü, saklamaya çalışırken dünyadan, akşam güneşi...
...... Kirletmişti dünyayı insanlar. ...... Yalanıyla, dolanıyla ...... ve de; ...... savaşlarda akıtılan ...... masum insanların kanıyla, ...... gözyaşıyla.
İşte bunun isyanındadır dünya. O güzel yüzünü, saklamaya çalışırken dünyadan akşam güneşi...
Selamettin PULAT 04 Nisan 2011 P.tesi 22:40 Erenler / SAKARYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKŞAM GÜNEŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKŞAM GÜNEŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep'' senden çok çektim'' diyerek'' yalansın, nankörsün'' derken haksızlık etmişiz dünyaya biz insanlar... Dünya gerçekten çok çekti bizden ve hala çekmekte... Şiiriniz yeni bir pencere açtı ufkumda teşekkür ederim... Yüreğiniz daim yeşersin efendim...saygılar selamlar ..
bir gerçeğin aynası bir yansıması dizelerde canlanan .güzel ve yerinde ifadelerle yazılmış şiri ve şair arkadaşımı kutlar. başarılı olmasını dilerim. saygılarımla
Evet......ne yazık ki öyle oldu..... Sonraki kuşaklara kirli bir dünya bırakıyoruz...... Güneş bir gün tamamen terkedecek bizi...... Kutluyorum....selamlarımla....
Merhaba,şiirin ruhuna uygun düşen görsellik çok güzel...Şiiriniz de ince...duygulu ve etkileyici...okudukça kapsam alanına girdim...Teşekkür ediyorum efendim...Saygı ile...Entellktüel.
dünya.
O güzel yüzünü,
saklamaya çalışırken dünyadan
akşam güneşi...
Yürekten yazılmış güzel dizelerinizi kutlarım kaleminiz daim olsun değerli üstad..