Can cananına hasret, kurumuş sevgi nehri Aşk köprüsü yıkılmış, uykuda iken şehri Bu gece hiç biter mi, sanki buz tutmuş zaman Eritecek güneş ver, vefasız desin aman.
Biçare kalmış âşık, buna aldırmaz ki yâr Dağlar yüksekten bakar, gözyaşı dökerken kar Dereler tepeler dik, dibine düşer suyun Tek aşkım bir denizdir, kurusun zalim huyun.
Günler hızla akacak, sim madalya takacak Yıldırımlar çakacak, ormanları yakacak İçinde bir ben bir sen, kalp kalbe kör bakarken Yine çok seveceğim, aşk ateşi yakarken.
Her duyan kalır naçar, kalplere korku saçar Âşık aşkına koşar, yar yâre kucak açar Giriş var çıkışı yok, en tepede kurt ulur Tüm yollar aşka çıkmaz, kalp kalpte aşkı bulur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalp Kalpte Aşkı Bulur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalp Kalpte Aşkı Bulur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biçare kalmış âşık, buna aldırmaz ki yâr Dağlar yüksekten bakar, gözyaşı dökerken kar Dereler tepeler dik, dibine düşer suyun Tek aşkım bir denizdir, kurusun zalim huyun.
Yüregini ve dizelerini kutlarım dost ellerine sağlık. Saygılarımla...
Dağlar yüksekten bakar, gözyaşı dökerken kar
Dereler tepeler dik, dibine düşer suyun
Tek aşkım bir denizdir, kurusun zalim huyun.
Yüregini ve dizelerini kutlarım dost ellerine sağlık.
Saygılarımla...