Hani gün batarya... Bir imkansız aşkdoğar o vakit... Mesafeler hiç olur, Ay kavuşur sevdalısı denize Silüeti düşer yüreğine denizin, O an tüm imkansızlar imkan bulur... Sevişir ay ve deniz Yakamozlar doğurur sevdaları... Kızıl kıyamet kopana, gün ağarana dek... Vuslat hasrete dönüşür yeniden... Dalga dalga vurur sahile deniz, Ayın rengi beyaza çalar, Tüm ışıltısını yitirir, Yeni gün batımına dek, Hüzne boğulur AŞK! Hasret yeniden vuslata dönüşür sonra, Binlerce satır yazılır sevdaları üzerine O zaman anlaşılır aslında imkansız AŞK yoktur, Her hasretin muhakkak vuslatı vardır... İmkansız olan bir ömrü sevdalıya adamaktır... Hasretliğe değecek sevdalı varsa, Ay ve Denizin sevdası gibi imkansız diye birşey yoktur... Her sevdalı yürek Yeniden, yeniden, Yakamozlar doğurur....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK TA İMKANSIZ YOKTU! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK TA İMKANSIZ YOKTU! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani gün batarya... Bir imkansız aşk doğar o vakit... Mesafeler hiç olur, Ay kavuşur sevdalısı denize Silüeti düşer yüreğine denizin, O an tüm imkansızlar imkan bulur... Sevişir ay ve deniz Yakamozlar doğurur sevdaları...
Bir imkansız aşk doğar o vakit...
Mesafeler hiç olur,
Ay kavuşur sevdalısı denize
Silüeti düşer yüreğine denizin,
O an tüm imkansızlar imkan bulur...
Sevişir ay ve deniz
Yakamozlar doğurur sevdaları...
kutlarım güzel şiirinizi,