(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok değerli şiar gardeşim şiire yaptığın o çok kıymöetli yorumuna teşekkür edrim... selamlar, sevgiler, saygılar... çok değerli şair dpostum biz sizlere hizmete dostluğa hazırız...
şiirinizdeki tat, şiirinizdeki renk, şirinizdeki mana o kadar harikaki kelimelerle ne kadar harika olduğunu anlatabilmem imkansız. sayın hocam siz hep yazın. daima yazın. yaşadığınız müddetçe yazın. kaleminiz daim olsun. yüreğiniz varolsun. Allah razı olsun. tebrikler. teşekkürler. saygılar. selamlar.
Gönül damdan dama gezer avare, Âşık oldu sinem yanar sen yâre, Çare yoktur senden gelmese çare, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Cemalettin bey... derdi veren dermanınıda verir. O'nun rahmet kapısı her daim açıktır. bu güzel şiiri yazan gönlünüzü ve kaleminizi kutluyorum.. selam ve saygılarımla...
değerli üstadım çok çok güzeldi okurken haz aldım ve haz duydum sizi okumak bana gurur verir ne demek bakalım okumaya çalışırım nasip olursa yazan kalemin daim yüreğinde var olsun saygılarımla.zeki tunç.
Sayfamı şenlendirdiniz baki selamlar, sevgiler, saygılar... o güzel yorumunlada ayrıca onurlandırdın yürek dolusu teşekkürler... Çok sağol, çok varol... beni duygulandırdınız...
Biz kullarında ah günahlar çoktur, Mevla’m rahmetinin sınırı yoktur, Kurmuş şeytan tuzak her demi oktur, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Allah cümlemize güzelikler versin... Kendine kul, habibine ümmet etsin... AMİN...
MERHABA ARKADAŞIM NE GÜZEL BİR ANLATIM ŞİİR YÜREĞİN SESLENİŞİ NASILDA DÖKÜLMÜŞ O GÜZEL YÜREĞİNDE İNCİ TOPLAR GİBİ TOPLADIM BU GÜZEL SÖZLERİ SAYFANDAN BİTANEM YÜREĞİN VAROLSUN SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL
Gönül damdan dama gezer avare, Âşık oldu sinem yanar sen yâre, Çare yoktur senden gelmese çare, Geldik bu âleme dertliyiz derman. ************************** Kutluyorum bu güzel duyguları yansıtan yüreğinizi...
Hüzünlendim senden bir huşu geldi, Yandı ciğerciğim gözyaşım seldi, Bir cefaya yârden bin safa geldi, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Gece gündüz Cemal zikrine düştü, Hak-kel yakın aşkı fikrine düştü, Zatını bileli şükrüne düştü, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Rabbin herkese senin gibi allah askiyla dertlenmeyi nasip etsin dostum her siirinde hatta her kelimesinde allah aski arayan güzel insana sevgi,saygi ve muhabbetlerimi sunarim.
Geldik bu âleme dertliyiz dermen, Gönlü sana verdik bekleriz ferman, Sonu yok lütfünün eylesen ihsan, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Biz kullarında ah günahlar çoktur, Mevla’m rahmetinin sınırı yoktur, Kurmuş şeytan tuzak her demi oktur, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Gayriden de bize hiç medet olmaz, Yoksa inayetin kul yolun bulmaz. Sensiz bu gönlüme dermanın gelmez, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Gönül damdan dama gezer avare, Âşık oldu sinem yanar sen yâre, Çare yoktur senden gelmese çare, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Hüzünlendim senden bir huşu geldi, Yandı ciğerciğim gözyaşım seldi, Bir cefaya yârden bin safa geldi, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Gece gündüz Cemal zikrine düştü, Hak-kel yakın aşkı fikrine düştü, Zatını bileli şükrüne düştü, Geldik bu âleme dertliyiz derman.
Cemalettin GÜRPINAR
Çok güzel abim, ALLAH kabul eylesin bu dua gibi şiirinizi.Yüreğiniz dert görmesin inşallah, öyle güzel, öyle hoş ki her mısra, insan duygulanmadan edemiyor.Canım hocamı canı gönülden kutlarım, saygı ve selamlarımı sunarım....