(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
oğul / a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
oğul / a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu yüreği ve gerçekleri dile getiren yürek yüklü şiiri ve halkına anlamlı mesajlar veren şairi mükemel öğütlerini ve beğeniyle okuduğum dizeleri tebrik ederim hürmetlerimle........... Saygılar.
Çok yaşar "Bana ne" denirse, yılan Yayılır hafife aldıkça yalan Hırsız kim ve kimin mülkte bu talan Hesap sor, yanına kalmasın diye Tebrikler dost kalem.Selamlarımla...
her dizesi olağanüstü...sanki atasözü gibi...yüreği enginler HAKkı yazar ..HAKkı söyler HAKkı yaşar...daim olsun HAK dostları.. zalimin karşısında susan melundur..h.ş. dedirtti... tebriklerim saygılarımla...
Aşkın geldiği yerde canın yeri yurdu mu olur? Cünunun olduğu yere her akıl uçup gidemez. Âşığın gönül Simurg'u sığar mı hiç tuzağa? Böyle bir kuşun uçuşu ancak şu âlemin dışında olur .” diyen mısralardı tebrik ederim sevgili şairi.sevgiyle kalın hoş kalasınız.
Susan da bölüşür onca günahı .... Ne güzel dizeler dost.Aklıma şu hikaye geldi. Çok eski zamanlarda günahkar bir kavim varmış ama bu kavmin içinde çok sevap işleyenlerde varmış. Bir gün Cebrail(A.S.)o kavmi yerin Allah'ın izni ile yere geçireceğini söylemiş. Kavmin ileri gelen alim ve abitlerinden bir bu duruma itira edecek olmuş. --Orada Allah'a çok ibdet yapan iyi kimseler vardır, onlarla birliktemi diye sormu. --Cebrail, evet onlarda dahil demiş. --Peki neden? Onlar iyi kimselerdir deyince, Cebrail, Ama demiş etrafında olan bunca kötülüğe günaha çirkefe karşı gelmez ses çıkarmazlardı. Rabbim onlarıda yerin dibine geçirmemi emretti. Anlayacağın dost ibadet kurtuluş için gerekli ama yeterli değildir. Selam ve sağlıcakla kal.
Taraf ol, hakikat ne yanda ise
İmdat et merhamet dilenen sese
Kucak aç her yana, yöne, herkese
Bahtını tefrika bulmasın diye
ALTIN DEĞERİNDE BABA NASİHATİ MÜKEMMEL DİZELER ,TEBRİK EDİYORUM DUYARLI YÜREĞİNİZİ USTA KALEMİNİZİ BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN .SELAM SAYGIMLA.