(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AFFET YA RABBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AFFET YA RABBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir aciz bir fakir kulum, kulum ya Haddimi aşarsam affet Ya Rabbi.................Aminnnnnnnnnnnnn... Hayâsız her tavır nefse zulüm ya...............Allah muhafaza etsin Kabımdan taşarsam affet Ya Rabbi..............Aminnnnnnnnnnnnn
“Kâlu Belâ” derken sözümden caydım....... Allah muhafaza Büyüklük umarken hizadan kaydım...........Allah muhafaza Ayaklar altında toprak olaydım...............ayak kayımasında toprak olunsun. Serseri yaşarsam affet Ya Rabbi.............Aminnnnnnnnn..
Bir gurur sararak baştan aşağı...............Allah muhafaza Olmuşum yanılıp nefsin uşağı..................Allah muhafaza Görmezsem nedamet denen kavşağı.........Allah muhafaza Yolumdan şaşarsam affet Ya Rabbi............Aminnnnnnnnn.
Çok güzel nasihat dolu alanlara yetecek kadar yüreğinizi ayakta alkışlıyorum... Allahın selamı üzerinize olsunnnnnn....
Bir gurur sararak baştan aşağı Olmuşum yanılıp nefsin uşağı Görmezsem nedamet denen kavşağı Yolumdan şaşarsam affet Ya Rabbi
İnsanları yakan üç düşmanı varmış; Nefis Şeytan Gurur. Allah bizleri bunlara etmesin.Bu üç ateşten bizlerikorusun. Şiiriniz çok güzel mesajlar veriyor ve inanı kendine getiriyor. Beğeniyle okudum efendim.Kutluyorum.
O af edendir. yeterki affı canı gönülden isteyin.. güzel bir çalışma. okuyan insanı düşünmeye zorluyor... ilhamınız daim olsun.. selam ve saygılarımla....
Haddimi aşarsam affet Ya Rabbi.................Aminnnnnnnnnnnnn...
Hayâsız her tavır nefse zulüm ya...............Allah muhafaza etsin
Kabımdan taşarsam affet Ya Rabbi..............Aminnnnnnnnnnnnn
“Kâlu Belâ” derken sözümden caydım....... Allah muhafaza
Büyüklük umarken hizadan kaydım...........Allah muhafaza
Ayaklar altında toprak olaydım...............ayak kayımasında toprak olunsun.
Serseri yaşarsam affet Ya Rabbi.............Aminnnnnnnnn..
Bir gurur sararak baştan aşağı...............Allah muhafaza
Olmuşum yanılıp nefsin uşağı..................Allah muhafaza
Görmezsem nedamet denen kavşağı.........Allah muhafaza
Yolumdan şaşarsam affet Ya Rabbi............Aminnnnnnnnn.
Çok güzel nasihat dolu alanlara yetecek kadar yüreğinizi ayakta alkışlıyorum...
Allahın selamı üzerinize olsunnnnnn....