Neden,neden dalıp, dalıp gidersin, Ey ahu gözlü,gönüller sultanı can dilber, Yoksa sevdiğin var, onu’ mu beklersin, Haydi, şu derdini anlat bana deyiver.
Yakışmaz, senin gibi ahu gözlü dilbere, Hayatın tatsız tuzsuz çilelerini çekmek, Aşkın ateşi mi düştü,yoksa o yüreğine, Ondan mı bakarsın, o resme düşünerek.
Ahu gözlerin, dalıp,dalıp gitmiş enginlere, Aşk sevda’ mı var,o gencecik yüreğinde, Neden bakarsın, o siyahbeyaz resimlere, Yoksa , o vefasız’ mı var o resimlerinde.
Sen dalgın, dalgın o divanda uzanırken, Dağılmış, yastıktaki ! simsiyah saçların, Gözlerini dikmiş, hep dalgın ! bakarken, Hayalinde o mu var da," kaçtı uykuların."
Yürekten sevmişsen, kabul olur o dileğin, Sen ki, melekler kadar saf ve güzel birisin, Düşünme, sevmişse gelecektir ! o sevdiğin, Sen ki !, günahkar birisine benzemezsin.
Düşünme, sevdalardır verem eden insanı, Bir vefasız için, kapıp koy verme kendini, Düşünme artık, o vefasızı" bırakmış olanı," Daha çok gençsin, telef etme o bedenini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seslenişlerimiz aslında içteki feryatlarımız değil midir mısra mısra işlenen Coşkulu ve samimi bir anlatımdı, paylaşımınız için teşekkürler. Kutluyorum saygımla..
Neden,neden dalıp, dalıp gidersin, Ey ahu gözlü,gönüller sultanı can dilber, Yoksa sevdiğin var, onu’ mu beklersin, Haydi, şu derdini anlat bana deyiver. paylaşma adına çok anlamlı dizeler tebrikler Hasan Öztürk