(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANOĞLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANOĞLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbi imanla dolu yüreğinizi içtenlikle Tebrik ederim, İslam dininin temel taşlarını çok güzel oturtmuşsunuz mısralara... Kutlarım. Selamlar, sevgi ve saygıyla.
Haram, helâl bilir misin? Misafiri sever misin? Allah için verir misin? Cennetlere gireceksin.
işte gani gönlün en erdemli yanını sergilediği edalardır bunlar. Öyle ki;
gönlünde gani olan almada pinti, verme de cömerttir zaten... Ne dünyada olanlara duyarsız ve suskun kalır, ne de etrafında zorda olan, yetim-öksüz, dul, fakir-fukara olan kim varsa eli uzanır zaten...bİR ELİ İLE VERDİĞİNİ DİĞER ELİNDEN SAKLAR insanları rencide etmemek adına, Allah rızasına mazhar olmak adına.
kaleminiz ve yüreğiniz hiç susmasın HOCAM.SAYGIMLA.
hüzün şairi tarafından 4/1/2011 11:28:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
İSLAMIN ŞARTLARINI VE DE HAYATIN ANLAMINI NE GÜZEL ANLATMIŞ DİZELER... TABİİKİ BUNLARI YAPMAK İÇİN ÖNCE VE İLK ŞART İMANIN ŞERAİTİNİ İNANMIŞ OLMAK VAR... ÇOK ÇOK GÜZELDİ..ARI DURU BİR ANLATIM. HALA ANLAŞILMIYORSA PES DEMEK LAZIM.SAYGILAR SUNUYORUM ADAŞIMA...HŞT
İnsanoğlu bu dünyaya Niye geldin bileceksin, Gaflet ile bir rüyaya Dalma sakın öleceksin.
Seher vakti uyandın mı? Elin, yüzün yıkandın mı? Secdelere kapandın mı? Bir gün kabre gireceksin.
Rızk peşinde yoruldun mu? Aç komşunu doyurdun mu? Hâli nasıl hiç sordun mu? Orda hesap vereceksin.
Zekât, fitre hoş verdin mi? Yetim, yoksul gözettin mi? Merhametten söz ettin mi? Bil ki, Hakk’a ereceksin.
Haram, helâl bilir misin? Misafiri sever misin? Allah için verir misin? Cennetlere gireceksin.
İbrahim sen duruldun mu? Anam, babam sarıldın mı? Hizmetinde bulundun mu? Hak cemalin göreceksin.
H.İbrahim SAKARYA ALLAH razı olsun abim nasihat dolu şiiriniz güzeldi hayırlı cumalar Allah sizi kendisine yakın eylesin inşaallah selam ve dua ile kardeşin yeganem n bedirhan
Misafiri sever misin?
Allah için verir misin?
Cennetlere gireceksin.
İnsanların alması gereken harika mesajlardı.
Akıcı sade bir üslupla dizelere dökülmüş duygular.Beğenile okudum.
Kaleminiz daim olsun.saygılar.