Yıllar gönül rafına, katmer katmer toz döşer. Kapanmış bir yarayı, bir çift ela göz deşer. Ebedi veda anı, gelip çattığı zaman. Candan seven yüreğe,ateş düşer köz düşer….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA ANI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA ANI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili İsmail ayrılıklardan hele hele ölüm acısını taşıyan ayrılıklardan uzak bir yaşamınız olsun sevgili dostum yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Sevgili savaştepe'm... yükte hafif pahada ağır bir dörtlük dersem duygu ve düşüncemi anlatabilmiş olur muyum? tebrikler, sevgiler. Aklıma ne geldi biliyor musun, yakın bir zaman önce bir radyoda "Baydere'den tepeden" adlı bir şiir dinletisi yapıyordum.Şimdi yapsam sanırım "Baydere'den Savaştepe'den" derdim:))
kapatılan bir çok sayfa var yüreğinizde ve yüreklerimizde.. belki içimizde derin yaralar bırakanlar... yinede uslanmıyor gönül sevebiliyor acı çekeceğini bilmesine rağmen... yinede acı çekmeyin derim... sevda yolcuları durmak bilmez öyle değilmi? hoş olan güzel olanın yanında olurlar... mazide yaşanılan her şeye bir set çekmenin zamanı gelmiştir belki... zira mutlulukların ve sevgilerin sonu gelmez...
bir kıvılcımla dahi olsa mutlu olabilmeyi sevebilmeyi başarabiliyorsanız durmayın derim ilerleyin...
Güzel ve insanın duygularını okşayan bu şiir için sizi candan kutluyorum. Ayrıca ziyaretiniz ve değerli yorumunuza gönül dolusu teşekkürler. Selam ve saygılarımla. Kendinize ve çevrenize bir minik iyilik yapın ve herkese gülümseyin lütfen!
Yıllar gönül rafına, katmer katmer toz döşer. Kapanmış bir yarayı, bir çift ela göz deşer. Ebedi veda anı, gelip çattığı zaman. Candan seven yüreğe,ateş düşer köz düşer….
Yıllar gönül rafında, katmer katmer toz döşer. Kapanmış bir yarayı, bir çift ela göz deşer. Ebedi veda anı, gelip çattığı zaman. Candan seven yüreğe,ateş düşer köz düşer….
Sevmedim
O veda aNINI SEVMEDİM
KABULLENEMİYORUM
DUA DUA DUA