Ana baba yüreği, evladım diye atar. Dert yüklenir yıllarca, uğrunda katar katar. Gün gelir büyür evlat, gururuyla birlikte, Ana baba kalbine, evlat dikeni batar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVLAT DİKENİ !... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVLAT DİKENİ !... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evalttan gelen diken bile olsa pamuklaşır ana baba yüreğinde...önemli olan onların hayatlarında dikenler olmasın...çok güzel bir dörtlüktü...saygı ve sevgiyle kalın...
Sevgili İsmail allah yokluklarını ve acısını göstermesin ana babalar bazen o dikenlerle de yaşamasını becerir de yokluklarına katlanamaz..Yüreğine sağlık sevgili dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Anne ve baba eve geç gelen evladına neredesin diye sormaz ise, evladını ne yaptığını bilmez ise, ilgilenmez ise, evladının aldıklarına nereden buldun demez ise..... bu listeyi uzatabiliriz...
bir gün olur oklar kendine döner diye düşünüyorum. Anlamlı bir şiirdi...
kutluyor, saygılar sunuyorum.