(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......faslı bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......faslı bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karların erimesiyle dereler daha bir coşkun akmaya başlayacak ve en güzel çiçekler yine toprağı yararak çıkacaklar bahar mutluluk vercek güzel günler yakında gelecek bundan eminim
değerli hocam ve dostum ellerine yüreğine gönlüne sağlık sevgiler
özgür kalmalıyım arı gibi kelebek gibi ki seni sevdiğimi anlamalıyım
tutma beni
aşk bir faslı bahardır .......... Sevgili Celal Bey, özgürce bırakıp sevgilerimizi sık boğaz etmeden sevmeyi bir öğrenebilsek...Çok güzeldi. Kutluyor, sevgi ve selamlarımı gönderiyorum...
Merhaba, sayfanıza ilk kez misafir oldum...şiiriniz tadında içilen bir kahve gibi...içenlerin damağında hoş bir haz bırakmakta... Telvesi bile farklı...Sevginin ilkeleri vardır kendine özgü...Sessiz sedasız yürekleri denetler...ihlal edenden kaçar...Talip olana gider...Bunlardan en önemlisi; koşulsuz ve karşılıksız sevmektir...Yürek baskı altında sevemez... Telkinlerden,yönlendirmelerden nefret eder...şiiriniz sevinin nasıl olması gerektiğini irdelemiş...Duru...akıcı...duygulu ve letafet kokan dizelerle...Kaleminizi ve yüreğinizi tebrik ediyorum efendim...saygılarımla...Entellektüel.
özgür kalmalıyım arı gibi kelebek gibi ki seni sevdiğimi anlamalıyım
tutma beni
aşk bir faslı bahardır
değerli kalem sayfanızı bir ara göz uçuyla dolatırdım bir birinden harika şiirleriniz var sayfaya astınız şiirde çok güzel sizi yürekten kutluyorum sayğılar.
bahar mutluluk vercek güzel günler yakında gelecek bundan eminim
değerli hocam ve dostum ellerine yüreğine gönlüne sağlık
sevgiler