Ufacık bir kızdım ben, Seni beklemekten hiç yorulmayan. Gelişlerinde bir kır çiçeği gibi açan, Gidişlerinde yağmurlar yağdıran, Sana aşık ufacık bir kızdım.
Bilirdin benim seni sevdiğimi, Ama alırdın başka kadınları koynuna. İçimi yaka yaka. Sabah olunca gelirdin Timsah gözyaşlarıyla. Af dilerdin benden, Kanardım hemen sana. Ne de olsa sana aşık ufacık bir kızdım.
Kaybolurdun bir zaman, Alır başını giderdin benden uzaklara. Naif yüreğime düşünce özlemin, Beklerdim cam kenarlarında,kapıda. Sana benzese bir adam Çırpınıverirdi yüreğim. Olmadığını anladığımda Can çekişirdi umutlarım. Ama kızamazdım yine de sana Ne de olsa sana aşık ufacık bir kızdım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Aşık Ufacık Bir Kız! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Aşık Ufacık Bir Kız! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
LİSELİ BİR AŞIĞIN BAŞKA BİR LİSELİYE YAZMIŞ OLDUĞU VE HANİ COĞRAFYA KİTAPLARININ ARASINA KONULAN MEKTUPLARIN BİR KÖŞESİNE YAZILMIŞ DİZELER GİBİ YAZMAYA DEVAM KALEMİNİZ DAİM OLSUN
HOŞ
SEMPATİK
KUTLUYORUM GÜZEL ÇALIŞMANIZI TEBRİKLER