Aşk omuzlarımda büyük bir yük şimdi. Bense bu yük altında ezilen büyük bir zavallı. Merhamet önümde aşılmaz bir duvarken, Ben arkamı dönüp gidemiyorum. ’Hoşçakal’bir kelimelikse de, Varmıyor dilim. Bana böylesine bağlıyken, Sevmiyorum artık seni demek, Unut beni demek, Gücüme gidiyor.
Şimdi, Gözlerinin içine bakıp, Yalandan seni seviyorum deyişlerime, Sahte bir tebessümle seni karşılayışlarıma, Dayanamıyor yüreğim.
Ne olurdu anlasaydın bir tek, Her şeyin bittiğini. Ben daha söylemeden bir kelime, Sessizce çekip gitseydin benden, Yaşatmasaydın bu azapları, Faydasız olduğunu bile bile ’Kal’demeseydin... Keşke...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bitmeye Yüz Tutmuş Bir Aşkın Son Demleri. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bitmeye Yüz Tutmuş Bir Aşkın Son Demleri. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne olurdu anlasaydın bir tek, Her şeyin bittiğini. Ben daha söylemeden bir kelime, Sessizce çekip gitseydin benden, Yaşatmasaydın bu azapları, Faydasız olduğunu bile bile ''Kal''demeseydin... Keşke...
kal deseydin hiç gitmeyecekmiş gibi kal...tebrikler
''Kal''demeseydin...
Keşke...
...
KAL deme
GİT deme
GİT ME...
Muhteşemdi...
Sevgiler ÖZ' den...