yalnız yaşamak isteyenler girsin içeriye, kıvrılıp zamanın dizlerinde; uyumak ve uyanmak için yalnız; köpekler salonda yalnız, kanepenin üzerinde bir kedi gözleriyle dalgın, kuş sesleri konsun pencereye cıvıl cıvıl..
yalnız ağlamayı, affedilmek için ağlayanlar beklesinler dışarıda; adımları yarım, yumrukları sıkılı, düşleri eskimiş; bir çiçek daha dalından küsmüş yerlere, zil sesinde ihtiyarlamış parmak izleri, kaç yıl oldu paspasın altında bir anahtar yapayalnız..
yalnız geri dönmeyi alarak yanına gidenler dönmesinler geriye; gittinmi herşeyiyle gitmeli insan bakışlarıyla gitmeli mesela sesiyle, bıraktığı nefesiyle, toplayıp balkondaki sandalyeleri kahvaltı masasını yerlere dökerek gitmeli bütün bardakları kırarak gitmeli lambaları sökerek gitmeli, gidince herşeyiyle gitmeli insan..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gitmek mi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gitmek mi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidince herşeyiyle gidebilmeli insan evet kokusunu bırakmadan, sesini bırakmadan, sözlerini tamamlamadan ama en çok kendisinide alıp gitmeli insan, gidebilmeli! peki ya kendisini götüremiyorsa hiçbir yere, hiç bir yere sığamıyorsa gitse ne değişecek yahut kalsa ne katabilecek yanında olduklarına? biz insan olarak bir türlü gitmeyi bilemeyenlerdeniz, insanız bu kafi hani diyor ya şair;
Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı, ikiside rezil Daha öncede gitmiştim Ama böyle kalarak değil Böyle kalarak değil
yüreğiniz var olsun hocam
yüreğinize kaleminize sağlık