(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ona Sıra Gelmedi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ona Sıra Gelmedi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte harika bir şiir daha... vallahi bu sayfaya bir girdim nasıl çıkarım bilmem... şınada bir bakayım, bunuda bir okuyayım derken işi gücü yarım bırakacağım galiba, masam dosya doldu...
olsun öğlende yemeğe gitmem açığı kapatırım..:)) maksat vatan kurtamak değilmi?....:))
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Valla kurum olarak gülmekteyiz... İçimiz dışımıza döndü... Biz de vatan kutarıcazzzz... Biz de .. Önce batıralım az biraz...
bu kalemden ne gelirse keyif verecek. hangi tür olursa olsun ağlatmak kolay ama gülümsetmek zor siz bunu başarıyorsunuz aynızamanda her seferde gülümseyerek okuyorum selamlar.
:) ben aşka inanmıyorumn sevgiye inanıyorum bunun içinde insan sevgisiyle kirletir kağıtı döker içindekileri ( bence ) vaktiniz olduğunda şiirlerime göz gezdirme nezaketi gösterirseniz aşk acısı çekmiş gibi şiir yazdığımı görebilirsiniz umarım ( esra hanım ) af :)
görüşüme saygı duyduğunuz için teşekkürler şiirler yalnız aşk için yazılmaz nefret saygısızlık acı ile'de yazılabilir anlatmak istediğim buydu saygılar efendim.
aşkla meşkle işimiz olmaz deseydiniz kuzene.velakin onlardan önce halkın simitlere poğaçalara,kuru fasulye ğangele(mantı)ihtiyacı var....)))) önce halkımın karnını doyuracam deyiver...))))
sanırım; erdoğan ve çetesi ile uğraşmak daha çok zaman alacak...düşman,yaman ve atatürkiye'min başına olmadık işler açtı.... daha çoookkk zaman sıra gelmez aşk şiirlerine,deyiver kuzen'e..:-))
vallahi bu sayfaya bir girdim nasıl çıkarım bilmem...
şınada bir bakayım, bunuda bir okuyayım derken işi gücü yarım bırakacağım galiba, masam dosya doldu...
olsun öğlende yemeğe gitmem açığı kapatırım..:)) maksat vatan kurtamak değilmi?....:))
Tebrikler...