(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE DE SEVMEDİ /1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE DE SEVMEDİ /1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dil, beddua etti, kalp amin dedi Bir daha aşkamı! bin yemin dedi Sonunda o kalbin, yâr kimin dedi? Yine de sevmedi, Leylâ Soneri
Kutlarım yüreğini kelimeler ustası. Çok güzel bir şiir okuktun yine yürek yanmış, göz ağlamış, Fakat ortaya yaralı kalpten çok güzel bir şiir doğmuş. Selamlar Saygılar. Allaha emanet ol...
Kelımelerle oynamaı sevdiği kadar onlarla oynamayı başarmış yine...TEZATLAT DEĞİL TENAKUZLAR BİLE OLAĞAN HALLER GİBİ NAKŞ EDİYOR. Örtücü ve perdeci bir bir uslubu var. Perdeyi açabilenler gerçke mana aleminde seyre çıkabilmektedirler... Kaç gönlün leylası olduki... Önemli olan leylasının olması. Yeterki olsun o sevmede olur.
Ben bir mana idim bilinmek istedim...
Emeğine sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle...
Yorumlarınız harkulade. Dilden ve metaforlardan çok iyi anlıyorsunuz. Şaşkınım biraz. Beni anlayan açıkcası bir siz çıktınız. Tefarruatı derinlemesine düşünen bir zeka ve gözlem gücüne sahipsiniz.
Niçin hiç sevmedin, zâlimin kızı? Ağlayan gözleri, her gün kırmızı Öldürdü Mecnûn’u, bu derin sızı Yine de sevmedi, Leylâ Soneri
Dil, beddua etti, kalp amin dedi Bir daha aşkamı! bin yemin dedi Sonunda o kalbin, yâr kimin dedi? Yine de sevmedi, Leylâ Soneri
sevgili şairim yürekten kutlarım gönül telimi okşuyor,ve beni ağlatmayı ise sanki alışkanlık ettin.yüreğin ve kalemin hep burda bizimle olsun can.Yüreğinden öpüyorum.
Dil, beddua etti, kalp amin dedi
Bir daha aşkamı! bin yemin dedi
Sonunda o kalbin, yâr kimin dedi?
Yine de sevmedi, Leylâ Soneri
Kutlarım yüreğini kelimeler ustası. Çok güzel bir şiir okuktun yine
yürek yanmış, göz ağlamış, Fakat ortaya yaralı kalpten çok güzel bir şiir doğmuş.
Selamlar Saygılar. Allaha emanet ol...