Bir dağ yıkılır bakışlarımdan koparak düşer ayaklarının dibine sevgi kuşları iki mevsim öteden kalbine aşk takarak savur suskun yüreğime aşk yüklü bakışları.
Yüreğimin gözlerimle ne alıp veremediği var? Bilmiyorum. Kırkikindi yağmurlarıyla kavlimiz vardı oysa Tenimi yakmayacaktı aşk ateşi. İz sürmeyecekti yüreğimde aşka doğru duygularım. Hiçbir ayrılık için sallamayacaktım mendilimi. Ne alıp veremediği var yüreğimin gözlerimle..! Ne alıp veremediği var benimle aşkın..? “Yar” dedikçe yakan Beni yarsız bırakan aşk..! Sarı zamansevdalısı turaç misali En yanmışından duygularım uçuşur En keskininden bir aşk doğrar yüreğimi Yüreğimden dağılır ebemkuşağına Korku mırıltıları. Seninledir alıp veremediğim sevgili. Bakışlarım eşiğinde durur gözlerinin Haydi, bak da yanayım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAK DA YANAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAK DA YANAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir dağ yıkılır bakışlarımdan koparak düşer ayaklarının dibine sevgi kuşları iki mevsim öteden kalbine aşk takarak savur suskun yüreğime aşk yüklü bakışları.
Çok harika bir giriş olmuş şairim,finalde o kadar güzeldi,yüregin dert görmesin. Saygılarımla...