Seni sevdim, Şu yağan yağmurun damlacıklarıyla Öylesine ki, Bilinmez görünmez duyguların göz yaşlarıyla. Bir daha böylesi sevebilir miyim, bilmiyorum Geçmişimde senin olduğun hatıralarıyla…
Allah için söyle! Sende beni böylesine sevmedin/ mi? .
Bir sabahın nefesinde titreyen duygularıyla Kısık sesle konuşulan gecenin ayazında Yüreğin kıpır kıpır eden yangınlarıyla Ben sendeki o sağlam adama bağlandım Mazinin soluksuz soluğunda
Allah için söyle! Ben seni ölesiye sevmedim/ mi? .
İlk sende dinledim buharlaşan”kaldırımları” İlk sende gördüm yüreğimdeki onulmaz sancıları Kahkahamı duydular yıllardan sonra Saatlerce süren yürek konuşmaları Deliler gibi koştum sevdanın izinde Ki/ Bir daha böylesi sevemeyeceğimi bile bile!
Allah için söyle! Sende beni böylesi sevmedin/ mi?
Özlem duyduk şehvetten daha yakıcı Huzur duyduk en acı günlerde sırt sırta keskin bıçağı Ölümü birlikte yaşadık an ve an Ha beş ha üç kaldı ömür denen son Gel desen gitmez miydim seninle?
Allah için söyle! Sende beni böylesine sevmedin/ mi? .
Jale KESKİN/iSKENDERUN
Teşekkür Ederim ; çığlıklarımızla ışıtacaktık gecenin karanlığını, umutlar sarkıtacaktık gönül ağacımızdan, siyah aksa da maviye boyayacaktık tüm sözlerimizi. Ne oldu, neler oldu ki bize evciliğimiz bozuldu bir oyun denginliğinde, Ben senden farklı mı düşünüyorum sanıyorsun…Zekeriya DUMAN(Birisi)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sende Böylesine Sevmedin/ mi? . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sende Böylesine Sevmedin/ mi? . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan okurken farklı dinlerken daha farklı hissediyor.Ekseri şiiri okumayı dinlemekten çok severdim.Bu şiir kendisini dinleten bir şiir olma vasfı taşıyordu.Hem yorumlayanı hem sizi tebrik ederim kardeş.Sevgi ve selam.
allah için söyle , ben seni ölesiye sevmedim mi . böylesinegüzel sadakat,pırıl pırıl sevgi ,aşkı anlatan birşiirvarmıellerin,kalbindertgörmesin değerlişairem
Sevmek..İçten çıkarsız masum.. Tutkulu coşkulu ölürcesine.. Okudum özümsedim hüzünlendim.. Her hali var sevmenin dizelerde.. Çok etkilendim çok beğendim.. Yürekten kutluyorum arkadaşım.. Sevgilerimle..
Seni sevdim, Şu yağan yağmurun damlacıklarıyla Öylesine ki, Bilinmez görünmez duyguların göz yaşlarıyla. Bir daha böylesi sevebilir miyim, bilmiyorum Geçmişimde senin olduğun hatıralarıyla…
Allah için söyle! Sende beni böylesine sevmedin/ mi? .
Bir sabahın nefesinde titreyen duygularıyla Kısık sesle konuşulan gecenin ayazında Yüreğin kıpır kıpır eden yangınlarıyla Ben sendeki o sağlam adama bağlandım Mazinin soluksuz soluğunda
Allah için söyle! Ben seni ölesiye sevmedim/ mi? .
İlk sende dinledim buharlaşan”kaldırımları” İlk sende gördüm yüreğimdeki onulmaz sancıları Kahkahamı duydular yıllardan sonra Saatlerce süren yürek konuşmaları Deliler gibi koştum sevdanın izinde Ki/ Bir daha böylesi sevemeyeceğimi bile bile!
Allah için söyle! Sende beni böylesi sevmedin/ mi?
Özlem duyduk şehvetten daha yakıcı Huzur duyduk en acı günlerde sırt sırta keskin bıçağı Ölümü birlikte yaşadık an ve an Ha beş ha üç kaldı ömür denen son Gel desen gitmez miydim seninle?
Allah için söyle! Sende beni böylesine sevmedin/ mi? .
Serbest şiirlerin öncü kalemlerinden biri olan Usta Yürekten sayfaya çok güzel bir sevda şiiri düşmüş, bizlere de tebrik etmek düşer Saygıdeğer Usta Kalemi...
içtenlikle kutlarım saygı ve selamlarımla
Ramazan Boran tarafından 3/20/2011 6:00:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
çığlıklarımızla ışıtacaktık gecenin karanlığını, umutlar sarkıtacaktık gönül ağacımızdan, siyah aksa da maviye boyayacaktık tüm sözlerimizi. Ne oldu, neler oldu ki bize evciliğimiz bozuldu bir oyun denginliğinde, Ben senden farklı mı düşünüyorum sanıyorsun………deyiverdim affınızla kusursuz şiirinize....
Bu ne güzel sevmek diyorum şartsız gümansız.....Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum Saygılarımla...
Sayın Keskin;kusursuz bir serbest şiir .Duygusuyla, şiire yüklediğiniz anlam ve mana ile önüne ne gelirse katıp sürükleyen bir kasırga gibi ve bende Allah için söylemeliyim ki şiir şiir olmuş.Tebriklerim en kalbi sevgi ve saygılarımla.
İlk sende duydum buharlaşan”kaldırımları” İlk sende gördüm yüreğimdeki onulmaz sancıları Kahkahamı duydular yıllardan sonra Saatlerce süren yürek konuşmaları Deliler gibi koştum sevdanın izinde Ki/ Bir daha böylesi sevemeyeceğimi bile bile!
Allah’ın için söyle! Sende beni böylesi sevmedin mi?
Özlem duyduk şehvetten daha yakıcı Huzur duyduk en acı günlerde sırt sırta keskin bıçağı Ölümü birlikte yaşadık an ve an Ha beş ha üç kaldı ömür denen son Gel desen gitmez miydim seninle?
Allah’ın için söyle! Sende beni böylesine sevmedin mi? .
Kutlarım çok güzel ve anlamlı bir şiir olmuş yüreğinize sağlık selamlar.......
Her şeyin karşılıklı olarak yaşanıp, paylaşılmasında ki huzur, yerini terk ettiğinde sorgulamalar başlar. Dünü ve bu günü kıyaslatır. Anıların eşliğinde yaşam idame ettirilir tereddüt ve acabalara rağmen.
Kahkahamı duydular yıllardan sonra Saatlerce süren yürek konuşmaları Deliler gibi koştum sevdanın izinde
Çok güzel bir anlatımdı arkadaşım seven yüregin sesleri nerde böyle güzel sevgilerr...Böyle güzel sevgi yüklü yürek hiç sevilmezmiii tebrik ederim arkadaşımm
Jaleciğim bazen sevda aynı anda iki yüreğe dokunuyor ama sonrasında o yüreklerden biri sevdaya sahip çıkarken
diğeri erken yorulup bırakıyor
harika bir şiir yine senden
tebriklerimle canım